کدخبر : 18113 تاریخ انتشار :
A

غیررسمی؛ یحیی عطیه الله به پرسپولیس پیوست!

غیررسمی؛ یحیی عطیه الله به پرسپولیس پیوست!

باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد با باشگاه سوچی و یحیی عطیه به توافق برسد.

به گزارش ورزش 360، دقایقی پیش رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه با سوچی روسیه و یحیی عطیه‌الله برای امضای قرارداد رسمی به توافق کامل رسیده و متن قرارداد برای آنها ارسال شده است.

مدیرعامل پرسپولیس صراحتا گفت که موافقت یحیی عطیه دو روز پیش جلب شده و شب گذشته باشگاه سوچی روسیه هم چراغ سبز را به سرخپوشان داده تا این انتقال حالت رسمی و نهایی به خود بگیرد.

باتوجه به توافق پرسپولیس با بازیکن و باشگاه، به نظر می‌رسد این انتقال را باید انجام شده در نظر گرفت و احتمالا باشگاه پرسپولیس نیز تا ساعاتی بعد این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

درویش در این مورد گفت: صحبت‌هایمان از یکی دو روز پیش را کردیم‌ و موافقت ایشان را داشتیم که مستلزم این بود که باشگاه‌شان هم با انتقال‌شان موافقت کند. ساعت ۲ صبح هم صحبتی داشتیم و آنها هم موافقت کردند.

وی همچنین افزود: باید یک قرارداد سه جانبه بین ما، سوچی و ایشان امضا می‌شد که همین چند لحظه پیش پرسیدم و گفتند ما این قرارداد را برای آقای یحیی فرستادیم که امضا کند و برای ما بفرستد.

انتقال یحیی عطیه به پرسپولیس احتمالا به صورت قرضی انجام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس سومین بازیکن آفریقایی خود را در این پنجره نقل و انتقالات جذب خواهد کرد. پیش از این ایوب العملود و الکسیس گندوز به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوستند.

همچنین در صورت جذب یحیی عطیه، پرسپولیس پنجمین بازیکن خارجی لیست خود را هم ثبت خواهد کرد و البته هنوز یک جای خالی در لیست خواهد داشت.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار