کدخبر : 1795 تاریخ انتشار :
A

یحیی حداقل ۳ بازیکن می‌خواهد!

یحیی حداقل ۳ بازیکن می‌خواهد!

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستان نتوانست خریدهای چندان خوبی داشته باشد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستان نتوانست خریدهای چندان خوبی داشته باشد و در هفته‌های سپری شده از لیگ ضعف‌های این تیم در دفاع چپ و خط حمله بیشتر از پست‌های دیگر نمایان شده است. یحیی گل‌محمدی در تابستان خیلی سعی کرد که یک دفاع چپ تخصصی به لیست تیمش اضافه کند و ۴ مهاجمش را نیز کنار گذاشت تا بتواند یک مهاجم باکیفیت و گلزن جذب کند اما درنهایت شهاب زاهدی و نبیل باهویی جذب شدند که حداقل از لحاظ آماری فرق چندانی با مهاجمان فصل قبل این تیم نداشتند.

پرسپولیس تا اینجای لیگ نتوانسته انتظارات هواداران تیمش را در رقابت‌های داخلی و مهم‌تر از آن لیگ قهرمانان آسیا برآورده سازد و این مساله باعث شده جایگاه سرمربی و مدیریت این باشگاه متزلزل شود. از این‌رو دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که اختلافات را کنار گذاشته و برای جذب نفرات مورد نیاز اقدام کنند. در همین راستا یحیی به دنبال این است که تیمش را در خط دروازه، دفاع چپ و خط حمله تقویت کند.

باشگاه پرسپولیس برای ورود به پنجره زمستانی قبل از هر چیز باید چند مانع را از پیش رو بردارد. اول اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و تا زمانی که مالیات رادوشویچ پرداخت نشود پرونده شکایتی او بسته نخواهد شد که قرار است این اتفاق به‌زودی رخ دهد. مورد دوم بودجه لازم برای جذب بازیکن است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است آن را به هر شکلی تامین کند تا یحیی بتواند بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد.

مساله دیگر که خیلی مهم است، پربودن سقف هزینه‌های باشگاه پرسپولیس است که اجازه جذب بازیکن جدید را به این باشگاه نمی‌دهد. در این مورد قرار است مدیریت باشگاه پرسپولیس راهکاری بیندیشد. این راهکار می‌تواند فروش، معاوضه یا انتقال قرضی بازیکن باشد. البته اینکه چه بازیکنی با چه رقم قراردادی باشد خیلی اهمیت دارد.

جدایی کنعانی از پرسپولیس چقدر جدی است؟

محمدحسین کنعانی با وجود اینکه یکی از خرید‌های پر سر و صدای پرسپولیس در تابستان بود اما نتوانست نیم‌فصل چندان خوبی را در این تیم سپری کند. مخصوصا از زمانی که آن مصاحبه جنجالی را در مورد وارد کردن خودروی ۱۰۰ میلیاردی‌اش انجام داد، شاهد افت کیفی این بازیکن بودیم. در این مدت بارها یحیی از او خواست که شرایطش را تغییر دهد که این اتفاق رخ نداد. از طرفی او با بازیکنانی چون سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند اختلاف شدیدی دارد و این موضوع نیز حواشی زیادی را در داخل تیم پرسپولیس ایجاد کرده است.

مشابه این اتفاق برای رامین رضاییان هم در پرسپولیس رخ داد که یحیی خیلی راحت با جدایی او کنار آمد اما اینکه او در نیم‌فصل در مورد کنعانی هم این تصمیم را بگیرد یا نه، هنوز مشخص نیست. در این میان شجاع خلیل‌زاده بدش نمی‌آید با کنعانی معاوضه شود و شاید تراکتور هم از این جابه‌جایی استقبال کند. در این مورد باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار