کدخبر : 1794 تاریخ انتشار :
A
همه ایران داغدار شدند و شریک غم خانواده محمدی

یادداشت اسطوره ملوان برای ملیکا محمدی

یادداشت اسطوره ملوان برای ملیکا محمدی

آقای محمدی من را درغمت شریک بدان واین را بدان که تمام ایران داغدار فرزندت هستند.

به گزارش ورزش 360، محمد حبیبی دروازه‌بان نامدار ملوان در دهه 1360 در دوران سرمربیگری مریم ایراندوست مربی دروازه‌بانهای تیم ملی زنان بود.

 در پی فوت ناگوار ملیکا محمدی او یادداشتی در صفحه شخصی درباره ملیکا و خانواده علاقمندش نوشته است. 

یادداشت حبیبی را بخوانید: 

وقتی سال ۱۳۹۸ باعنوان مربی گلرهای تیم ملی جوانان بانوان ایران عازم کشور ویتنام شدم ،یک دختر فوتبالیست از امریکا به ما اضافه شد. ملیکا که با پدر و مادر و تنها خواهربزرگترش سالها پیش به امریکا مهاجرت کرده بودند بخاطر عشق فراوان به کشورش برای بازی کردن به تیم ملی اضافه شد.

وقتی شب‌ها با پدرش که برای دیدن بازی‌های دخترش از امریکا به هانوی ویتنام و درست جنب هتل ما یک اتاق درهتل دیگر گرفته بود،صحبت می‌کردیم از پیشرفت فوتبال دخترش و...صحبت می‌کرد.حتی کار به جایی رسید که مادرش هم برای دیدن بازی‌های امسال ملیکا از امریکا به استرالیا آمده بود.

وقتی خبر تصادف و فوت ملیکا را شنیدم ،تمام خاطرات این دختر محبوب والبته محجوب برایم زنده شد؛ازسوالات فوتبالی و ارتباط ذهنی مدافع با دروازه‌بان که ساعت‌ها بامن بحث وتبادل نظر می‌کرد.

برای ملیکا فقط می‌توانم بگویم روحت شاد ویادت همیشه ماندگارکه البته هیچ وقت چهره معصوم و پاک این بچه ازیادم‌ نمی‌رود.برای مادرش آرزوی صبرمی‌کنم و به پدر محترم و بسیار بامحبتش که خیلی به من والبته تیم ملوان لطف داشت باید بگویم آقای محمدی من را درغمت شریک بدان واین را بدان که تمام ایران داغدار فرزندت هستند.

 برای زهرا خواجوی شاگرد عزیزم والبته بهناز طاهرخانی هم آرزوی سلامتی دارم.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار