کدخبر : 17935 تاریخ انتشار :
A

رسمی؛ مهاجم استقلال راهی کرمان شد

رسمی؛ مهاجم استقلال راهی کرمان شد

پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته استقلال با قراردادی دو ساله به گل‌گهر پیوست.

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال گل گهر در ادامه فعالیت های خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی، یک بازیکن دیگر را نیز از استقلال جذب کرد و پس از امید حامدی فر، حالا پیمان بابایی نیز با عقد قراردادی دو ساله راهی این تیم سیرجانی شده است.

بابایی که در لیگ بیست و دوم و با نظر ریکاردو ساپینتو از تراکتور به استقلال پیوست، طی مدت زمان حضور خود در لباس آبی های پایتخت، 49 بازی انجام داد که ماحصل آن، زدن سه گل و دادن سه پاس گل بود.

این بازیکن که طی زمان حضور در ماشین سازی تبریز و گلزنی های متعدد توانست رضایت تراکتور را به دست بیاورد، راهی این تیم تبریزی شد و مدتی را نیز در سومقاییت آذربایجان گذراند.

البته بابایی طی زمان حضور در استقلال، نتوانست آنطور که باید و شاید توانایی هایش را به نمایش بگذارد و در اغلب مسابقات به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه می شد.

حالا این بازیکن 30 ساله قرار است که به مدت دو فصل برای گل گهر سیرجان به میدان برود و مهدی تارتار که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته، روی توانایی های بابایی حساب باز کرده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار