کدخبر : 17928 تاریخ انتشار :
A

جزئیات درخواست سپاهان برای افزایش بودجه

جزئیات درخواست سپاهان برای افزایش بودجه

مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره پیشنهاد این باشگاه جهت افزایش سقف بودجه ارائه کرده است.

به گزارش ورزش 360، طی روزها و هفته‌های اخیر که نمایندگان آسیایی فوتبال ایران در حال آماده سازی و بستن تیم‌های خود جهت حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند، اخباری درباره تلاش باشگاه سپاهان جهت افزایش بودجه مطرح شد که با واکنش مدیرعامل این باشگاه اصفهانی مواجه شده است.

آذربایجانی در آخرین مصاحبه خود این ماجرا را اینطور توضیح داده است:« درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم؛ جلسه‌ای را فدراسیون برای بررسی درخواست باشگاه‌ها مقرر کرد و مسائلی طرح شد. گفتیم اگر بخواهیم برابر تیم‌های آسیایی ده‌ها میلیون یورویی بایستیم، باید هزینه‌های متناسبی انجام دهیم. یکی از باشگاه‌ها پیشنهادی داد و ما هم این پیشنهاد را تایید کردیم که در نهایت تصمیمی گرفته نشد، اینکه گفتند عدد گفته شده را اطلاعی ندارم.» 

آذربایجانی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود تاکید کرده که سپاهان با توجه به اینکه می‌تواند درآمدهای حاصل از حضور در رقابت‌های آسیایی این فصل را به بودجه‌اش اضافه کند، مشکلی بابت رعایت سقف بودجه و عبور از عدد تصویب شده ندارد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار