کدخبر : 17913 تاریخ انتشار :
A

سرمربی شباب الاهلی: سپاهان برای ما سورپرایز دارد

سرمربی شباب الاهلی: سپاهان برای ما سورپرایز دارد

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت: مورایس با توجه به تیمی که از سال گذشته و امسال دارد می‌تواند قبل و در حین بازی ما را سورپرایز کند.

به گزارش ورزش 360، پائولو سوسا، سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان ایران اظهار داشت: خوشحالم در ایران هستم و در این رقابت ها شرکت می‌کنیم، ما اشتیاق بسیار زیادی نسبت به فوتبال داریم.

وی‌ افزود: آزمون بازیکنی بسیار مهمی برای ماست، اما در دو سال گذشته مسابقات منظمی نداشته است و باید به او کمک کنیم به شرایط بدنی خوب برگردد، خوشحالیم که او را داریم، با توجه به مشکلاتی که داریم بازیکن کلیدی برای ما خواهد بود و می‌تواند به ما کمک کند. 

سوسا تصریح کرد: می‌دانم کارلوس کیروش اینجا بوده و ژوزه مورایس نیز در حال حاضر به واسطه شناخت بیشتری که به بازیکنانش دارد، برتری هایی نسبت به ما دارد؛ بازی فردا بازی ما مهم است و ما در مقابل تیمی با تاریخچه بزرگ بازی داریم که می‌دانیم شرایط بهتری نسبت به ما دارند اما دیدگاه مثبتی داریم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشته باشند. 

سرمربی تیم شباب الاهلی گفت: شناخت من و مورایس نسبت به یکدیگر تاثیرگذار است، مورایس با توجه به تیمی که از سال گذشته و امسال دارد می‌تواند قبل و در حین بازی ما را سورپرایز کند، سپاهان تیم جنگنده و سریعی است، اشتیاق در فرهنگ فوتبالی ایران بالاست و این چالش بزرگی برای ماست، ما هر روز پیشرفت می‌کنیم و امیدوارم در نظم تیمی تمرکز داشته باشیم و در لحظاتی از بازی که لازم است، احساسات خود را کنترل کنیم.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار