کدخبر : 17911 تاریخ انتشار :
A

خبری از عشق و حال برای پرسپولیس نیست

خبری از عشق و حال برای پرسپولیس نیست

بازیکنان پرسپولیس از بی‌توجهی باشگاه ناراحت هستند.

به گزارش ورزش 360، بازیکنان پرسپولیس از کادرفنی خود درخواست کرده‌اند که حداقل یک روز استراحت را برای آنها در نظر بگیرد تا بتوانند راهی استانبول شده و به گشت و‌گذار بپردازند. اما آنها در کنار این موضوع گلایه کرده‌اند که چرا از باشگاه پرسپولیس یک نفر به محل اردو اعزام نشده که به آنها پول توجیبی دهد. در واقع آنها از این بی‌توجهی باشگاه خود شاکی‌اند و به این خاطر پیغام داده‌اند که تا پایان هفته یکی از مسئولان باشگاه راهی محل اردو شده و به نوعی آنها را شارژ مالی کند. البته بزرگ‌تر‌های تیم بیشتر به خاطر بازیکنان جوان‌تر تیم‌شان این گلایه را از باشگاه خود دارند و اعتقادشان این است که باشگاه باید در این مواقع یک نفر را در کنار تیم بفرستد تا ضمن شارژ مالی به مشکلات آنها رسیدگی کند. 

استارت مصدومان

سعید صادقی بعد از تقریبا سه ماه دوری از میادین از عصر روز شنبه در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کرد. او قدر مسلم برای رقابت با بازیکنان هم‌پستش کار بسیار سختی پیش‌رو خواهد داشت و قبل از هر چیز باید خودش را به فرم بدنی مناسب برساند. همچنین محمد‌مهدی احمدی هم بعد از کوفتگی که داشت به تمرینات گروهی برگشت. در حال حاضر امید عالیشاه تنها مصدوم پرسپولیس است که تا پایان اردو باید زیر نظر کادر پزشکی باشد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار