کدخبر : 17910 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس در به در دنبال حریف تمرینی خوب

پرسپولیس در به در دنبال حریف تمرینی خوب

گاریدو به‌دنبال حریف تدارکاتی قوی برای پرسپولیس است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در دوران آماده‌سازی خود هنوز نتوانسته یک بازی دوستانه با تیمی سطح‌بالا برگزار کند. البته در تهران تاکید گاریدو این بود که حریفان تیمش سطح پایین باشند؛ چراکه آن موقع پرسپولیس در دوران بدنسازی بود. اما در اردوی ترکیه سرمربی اسپانیایی خواهان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های هم‌سطح خودشان شد تا کم کم آماده شروع بازی‌های لیگ شوند.

در این میان تیم الاهلی بحرین اصلا حریف تدارکاتی خوبی برای سرخپوشان در بازی دوستانه اخیر این تیم نشان نداد و به این خاطر گاریدو درخواست کرد برای عصر روز دوشنبه(امروز) حتما یک حریف قدرتمند مقابل خود داشته باشند. به این خاطر همراهان پرسپولیس در اردو از تیم شباب بلوزداد(تیم سابق گندوز) درخواست کردند که مقابل آنها به میدان بروند که تیم الجزایری نپذیرفت. گویا این تیم بعد از بازی سنگین و پرفشاری که روز شنبه مقابل مس رفسنجان داشت عصر روز گذشته هم به مصاف الاهلی رفت و به این خاطر قبول نکرد امروز با سرخپوشان بازی کند. هر‌چند رایزنی اطرافیان تیم پرسپولیس با همتایان خود در باشگاه الجزایری تا دیشب ادامه داشت. اما بعد از رد این پیشنهاد توسط الجزایری‌ها، پرسپولیس با یک تیم عربستانی که در ترکیه اردو زده است وارد مذاکره شد‌‌ که تا عصر روز گذشته این تیم هم اوکی نداده بود.

از آنجا که تاکید گاریدو این بوده که تیمش امروز بازی دوستانه داشته باشد اگر حریف مناسبی پیدا نشود سرخپوشان در قالب دو تیم بازی درون‌تیمی خواهند داشت. گاریدو روز جمعه هم وقتی تیم الاهلی بحرین در ورود به محل برگزاری بازی تاخیر زیادی داشت از کوره در رفته و خواستار بازی درون‌تیمی شده بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار