کدخبر : 17909 تاریخ انتشار :
A

گاریدو صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد

گاریدو صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد

تمرینات پرسپولیس در فاصله 10 روز مانده به بازی این تیم با ذوب‌آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر همچنان پرفشار در کمپ دی‌اسپور شهر ازمیر ترکیه در جریان است.

به گزارش ورزش 360، هر‌چند سرخپوشان هنوز مطمئن نیستند که لیگ به موقع آغاز شود و همچنان امیدوار هستند حداقل یک‌هفته‌ای تاخیر داشته باشد تا در شرایط بهتری وارد مسابقات شوند. در این بین پیگیری اطرافیان تیم از باشگاه بیشتر در مورد محل برگزاری بازی‌هاست؛ چراکه آنها مدام در رسانه‌ها می‌بینند و می‌شنوند که نه ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی از مسابقات را دارد و نه ورزشگاه تختی هنوز آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ است. به خاطر همین مساله هم مربیان پرسپولیس از به تاخیر افتادن بازی‌ها استقبال می‌کنند؛ هر‌چند در این مورد روز گذشته خبر از برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه شهر قدس مطرح شد. به هر جهت در شرایط فعلی با اطمینان نمی‌توان از شروع بازی‌های لیگ برتر در تاریخ 25 مردادماه صحبت کرد و همچنان احتمال به تعویق افتادن بازی‌ها وجود دارد.

‼️تمرینات پرفشار صدای سرخپوشان را درآورد

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار