کدخبر : 17893 تاریخ انتشار :
A

دوئل مرگ و زندگی؛ تفاوت سپاهان ایران و الاهلی امارات

دوئل مرگ و زندگی؛ تفاوت سپاهان ایران و الاهلی امارات

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال امارات در عرصه ملی نسبت به 10 سال گذشته دچار افت شده اما در بخش باشگاهی شرایط بدی ندارند.

به گزارش ورزش 360، ابراهیم قاسمپور در مورد دیدار پلی آف آسیایی سه شنبه شب سپاهان ایران و الاهلی امارات اظهار داشت: فوتبال امارات در عرصه ملی نسبت به 10 سال گذشته دچار افت شده اما در بخش باشگاهی شرایط بدی ندارند و حتی العین امارات قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. فوتبال امارات در زمینه برنامه ریزی و امکانات از فوتبال ما خیلی پیش افتاده است   اما در زمینه استعداد، ضریب هوشی، خلاقیت و در یک کلمه نیروی انسانی ما برتر از آنها هستیم. به همین دلیل هم معمولا فوتبال امارات را شکست می دهیم. 

وی افزود: اماراتی ها مدیران خوبی استخدام می کنند و بازیکنان خارجی مطرحی را هم می خرند که به انها  کمک می کند علت اصلی قهرمانی العین در آسیا هم همین مسایل است ولی معنایش این نیست که لیگ امارات از لیگ عربستان و حتی عراق هم بهتر و قوی تر است. شاید بشود گفت ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا العین قهرمان آسیا شود.

قاسمپور با اشاره به وضعیت تیم الاهلی امارات گفت: در گذشته ما با اختلاف 3 یا 4 گل تیم های اماراتی را شکست می دادیم اما اکنون به دلایلی که گفتم بیشتر با این تیم ها مساوی می کنیم یا بازنده می شویم و بردهای مان هم بخاطر همان پتانسیل نیروی انسانی، خلاقیت، هوش و استعداد است. البته سپاهان شانس زیادی برای شکست دادن الاهلی دارد. سپاهان باشگاهی است که مثل استقلال و

پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب می کند و سرمایه گذاری مناسبی هم انجام می دهد البته من در این فصل خیلی به خریدهایش دقت نکرده ام و نمی دانم چگونه در نقل و انتقالات عمل کرده است. با این حال سپاهان یکی از تیم های با سابقه آسیایی محسوب می شود و مقابل الاهلی بخت زیادی برای پیروزی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار