کدخبر : 17781 تاریخ انتشار :
A

مربی تیم ملی ایران در تمرین اینتر چه می‌کرد؟

مربی تیم ملی ایران در تمرین اینتر چه می‌کرد؟

آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال و بازیکن سابق اینتر هفته گذشته با حضور در تمرین این تیم ایتالیایی وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

 

به گزارش ورزش 360، آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال و بازیکن سابق اینتر هفته گذشته با حضور در تمرین این تیم ایتالیایی وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. مانیکونه همچنین ضمن دیدار با اینزاگی سرمربی تیم اینتر درباره آخرین شرایط طارمی با او به گفت‌وگو پرداخت. نکته قابل‌توجه اینکه مانیکونه که در سال‌های ١٩٩٢ تا ١٩٩۶ پیراهن اینترمیلان را بر تن داشته بعد از هماهنگی با آسیلیو مدیر نقل و انتقالات اینترمیلان در تمرینات اینتر حاضر شد. او به همین منظور بعد از حضور در تمرینات اینتر مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفته و در ادامه این برنامه به‌منظور رصد و بررسی شرایط مهدی طارمی، از مربیان و پزشکان اینتر آخرین شرایط این بازیکن را جویا می‌شود. 

تلاش طارمی برای رسیدن به هفته اول سری A

مهدی طارمی که در دیدارهای پیش از فصل اینتر با ثبت 5 گل در 3 بازی، اینتری‌ها را به خرید یک مهاجم زهردار و فوق‌العاده امیدوار کرده بود، در ادامه تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شده تا این موضوع برای اینزاگی بدترین خبر در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ ایتالیا باشد. بنابر اظهارات میشل بوچی، رئیس بخش ارتوپدی و تروماتولوژی باشگاه ایتالیایی طارمی به دلیل تغییر سبک تمریناتش در اینتر مصدوم شده، هرچند تلاش‌ها برای رساندن وی به نخستین بازی اینتر در فصل جدید ادامه دارد. البته برخلاف اینکه گفته می‌شد طارمی از ناحیه دو سر ران مصدوم شده، مصدومیت وی از ناحیه همسترینگ گزارش شده تا حداقل دوری‌اش با نظر پزشکان این باشگاه به 2 تا 3 هفته برسد. این درحالی است که نشریه گازتا دلو اسپورت در این خصوص این‌طور مطرح کرده بود که باشگاه اینتر بعد از ریکاوری طارمی در دوران نقاهت بعد از یک هفته دوباره تست‌های پزشکی را از پای این بازیکن می‌‌گیرد تا به صورت دقیق زمان بازگشت وی به میادین مشخص شود.

نکته قابل‌توجه اینکه با استناد به رسانه‌های وابسته به باشگاه ایتالیایی، حضور طارمی در مسابقات آتی برابر الاتحاد و چلسی نیز در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد، هرچند اینزاگی امیدوار است هرچه سریع‌تر او را برای آماده‌‌سازی تیم به‌منظور آغاز رقابت‌های سری A در 17 آگوست در اختیار داشته باشد. اینتر میلان 27 مرداد در اولین دیدار خود در فصل جدید به مصاف جنوا خواهد رفت.

این در شرایطی است که احتمال دارد طارمی به این بازی نرسد، درحالی‌که برخی رسانه‌ها این‌طور مطرح کرده بودند که مهاجم بوشهری و زهردار تیم ملی احتمالا بازی با قرقیزستان و امارات از هفته‌های اول و دوم مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا را از دست خواهد داد، شنیده‌ها حکایت دارد که مهدی تا آن زمان با برطرف شدن مصدومیتش به آمادگی لازم برای همراهی تیم ملی می‌رسد و مشکلی برای بازی در ترکیب تیم ملی در فیفادی بعدی نخواهد داشت. شاگردان امیر قلعه‌نویی ۱۵ شهریور مقابل قرقیزستان قرار می‌گیرند و روز بیستم این ماه در ورزشگاه هزاء بن زائد العین به‌مصاف امارات می‌‌روند. 

استقبال اینتری‌ها از بازیکن سابق خود

ریکاردو فری، بازیکن سابق اینتر و اسطوره این باشگاه که دوسال پیش به کادر مدیریتی نراتزوری اضافه شده و به‌عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد در بدو ورود مانیکونه به استقبال وی رفته و به او خیرمقدم گفت. طرفین ضمن صحبت درباره آخرین شرایط اینتر درخصوص وضعیت طارمی نیز با هم گفت‌وگو کردند. فری در 13 فصل حضورش در اینتر به‌عنوان بازیکن، 418 بازی با لباس نراتزوری انجام داد و با این تیم قهرمانی در سری آ (فصل 1988/89)، جام یوفا (1990/91) و سوپرکاپ ایتالیا (1989) را تجربه کرد. مانیکونه ضمن ملاقات با فری از مدیران و کادر اینتر بابت استقبالی که از وی به عمل آورده‌اند تشکر کرده و به وی می‌گوید: «از آنجا که سال‌ها برای این باشگاه بازی کرده‌ام، این استقبال، اتفاق خوشایندی را برایم رقم زد.» 

مانیکونه: مصدومیت طارمی خبر بدی بود!

مربی ایتالیایی تیم ملی در گفت‌وگویی جداگانه با سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به بررسی آخرین وضعیت مهاجم بوشهری تیم ملی پرداخته و به وی اعلام می‌کند خبر مصدومیت طارمی در این مقطع که او با پیراهن اینتر در مسابقات دوستانه درخشان ظاهر شده بود، خبر بدی است و این بدشانسی بزرگ برای مهدی به‌شمار می‌رود. هرچند فقط خود اوست که می‌تواند با اراده‌ای که از وی سراغ دارم خودش را به افتتاحیه سری آ برساند. 

درواقع این امر فقط به مهدی بستگی دارد که چقدر تلاش کند تا ظرف یکی، دو هفته آینده این مصدومیت را پشت سر بگذارد و دوباره به اوج برسد. این مصدومیت بدموقعی بود اما مهدی اگر بخواهد خودش را برساند، می‌تواند! مربی تیم ملی همچنین درباره یک‌سری جزئیات در ارتباط با مهدی طارمی با سرمربی اینتر به صحبت پرداخته و بین این دو این‌طور هماهنگ می‌شود که از این پس درخصوص این جزئیات، مانیکونه به‌صورت مستقیم با سیمونه اینزاگی در ارتباط باشد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار