کدخبر : 17742 تاریخ انتشار :
A

اولین مصاحبه میودراگ بوزوویچ: سرعت بازیکنانم بالاست

اولین مصاحبه میودراگ بوزوویچ: سرعت بازیکنانم بالاست

میودراگ بوزوویچ سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش استقلال خوزستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش ورزش 360،  سرمربی استقلال خوزستان بعد از پیروزی دیدار دوستانه مقابل ملوان درباره شرایط تیم خود و اهدافی که در سال جدید دنبال خواهند کرد صحبت کرد.

میودراگ بوزوویچ در ابتدای صحبت‌های خود گفت: از لحاظ فیزیکی اگر بخواهم درصد اعلام بکنم الان موقع آن نیست و فرصتی برای انجام این کار نداشتیم و در نیمه‌های راه هستیم، فکر می‌کنم بقیه تیم‌ها هم این مشکلات را دارند، ما ادامه می‌دهیم تا به مرز آمادگی برسیم.

بوژوویچ از تجربه حضور کوتاه خود در ایران و شناختی که از فضای فوتبال ایران پیدا کرده صحبت کرد و گفت: من به آن صورت با کسی صحبت خاصی انجام ندادم و وقتی به ایران آمدم با صحبت‌هایی که از افراد باشگاه شنیدم با شرایط فوتبال ایران آشنا شدم، به هرحال بازیکنان معروفی که در فوتبال ایران هستند مثل سردار آزمون شناخت جزئی به من دادند، یقینا در این استعدادهای زیادی در فوتبال است، چیزی که من در این چند روز در فوتبال ایران متوجه شدم سرعت دوندگی بازیکنان قابل توجه است.

او درباره شرایط فصل گذشته و جایگاه استقلال خوزستان در جدول و اهدافی که در فصل جدید دنبال می‌کنند گفت: در حال حاضر آماده ساخت یک تیم جدید هستیم، با توجه به مسائل سال گذشته فعلا می‌خواهیم در میانه جدول باشیم و برای رسیدن به جایگاه بهتر باید مدت بیشتری تلاش کرد.

او درباره شرایط نقل و انتقالات استقلال خوزستان گفت: باشگاه همکاری خوبی در جذب بازیکنان داشته هرچند دیر بوده اما شرایط تیم‌های دیگر هم به همین شکل است، ما کلا 2 هفته در حال کار کردن هستیم و برخی از بازیکنان کمتر از 2 هفته است که به ما اضافه شده اند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار