کدخبر : 17727 تاریخ انتشار :
A

شکایت ملوانان از سه باشگاه لیگ برتری

شکایت ملوانان از سه باشگاه لیگ برتری

سعید دقیقی سرمربی ملوان انزلی اعلام کرد که سه باشگاه به صورت غیرقانونی بازیکنان آنها را جذب کرده‌اند.

به گزارش ورزش 360، سعید دقیقی در استادیوم دستگردی و در حاشیه بازی با استقلال خوزستان در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: ما بیشتر در حوزه جذب بازیکن سربازها را اضافه کردیم و برخی بازیکنان هم از نظر من فسخ غیرقانونی کردند؛ مثل آقای پورعلی، قاضی‌پور، باقری و احمدی. آنها می‌گویند باشگاه نوتیس نداده اما ما هم به صورت واتساپی پیام دادیم و هم بازیکنانی مثل آقای صفرزاده و اکوان صداقت دارند و اینجا هستند.

وی افزود: درود به شرافت آنها چون واقعیات را بیان کردند و امروز هم درخدمت‌شان هستیم. ما هم در صورتی که آنها بخواهند جدا شوند، از طریق مذاکره پیگیر خواهیم بود. همچنین پیگیر سه بازیکنی که جدا شدند خواهیم بود چون این قانون برای تیم‌های ضعیف است تا بتوانند ظرفیتی که رشد دادند و بازیکنانی که با حمایت هواداران و مدیران و کادرفنی به سطح بالا رساندند، استفاده کنند.

او با انتقاد از سه باشگاه که این نفرات را جذب کردند، عنوان کرد: به نظر من تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، خیبر و تراکتور باید قانونمندتر می‌بودند. این سه نفر بازیکنان ما هستند و به دنبال ضابطه و قانون هستیم.

دقیقی در مورد شاکله تیمش گفت: ما یکسری بازیکن جوان داریم و یک سری بازیکن سرباز هم داریم. 80 درصد تیم امروز ما در بازی دوستانه هم زیر 23 ساله هستند. قصد داریم دو بازیکن هم جذب کنیم که به دلیل مشکلات مالی انجام نشده است. آقای دنیامالی قول دادند که مشکلات حل شود چون ما آنچنان تقاضای بزرگی نداریم و یک چیز حداقل و معقول را درخواست کردیم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار