کدخبر : 17621 تاریخ انتشار :
A

رضایت کارلوس گاریدو از مهاجمان تیمش

رضایت کارلوس گاریدو از مهاجمان تیمش

عیسی آل کثیر اگرچه چند روزی به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی سرخ پوشان در اردوی حضور نداشت، اما عملکرد قبل او در تهران و همین طور شرایطی که بعد از مصدومیت طی روزهای اخیر نشان داده باعث امیدواری سرمربی اسپانیایی پرسپولیس شده است.

به گزارش ورزش 360  از سوی دیگر علی علیپور نیز اگرچه در ابتدای حضورش در تمرینات چندان آماده نشان نمی داد اما هرچه گذشت شرایط بهتری پیدا کرد تا درنهایت باعث شد گاریدو در آخرین تماسی که با باشگاه پرسپولیس داشته از میزان آمادگی دو مهاجم باتجربه تیمش ابراز رضایت کند.

گاریدو در تماسی که روز قبل با مدیریت باشگاه پرسپولیس داشت ضمن قرار گرفتن در جریان آخرین شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس از وضعیت اردو ابراز رضایت کرد و پیگیر بازی های تدارکاتی تیمش شد. در ادامه نیز تاکید کرد بهتر است هرچه سریع تر تنها جای خالی تیمش پر شده و تاکید کرد هرچه سریع تر یکی از مدافع چپی که به باشگاه معرفی کرده جذب شود. او در همین گفتگو با ابراز رضایت از وضعیت علی علیپور و عسی آل کثیر بار دیگر به باشگاه یادآوری کرد که درحال حاضر مهم تر از هر چیز نهایی کردن قرارداد با یک مدافع چپ است و پس از جذب این مخدافع می توان با خیال راحت و در زمانی مناسب به دنبال جذب یک وینگر یا مهاجم بود چرا که شرایط خوب علیپور و آل کثیر باعث شده تا چندان عجله ای برای جذب مهاجم نداشته باشد.

گفتنی است گاریدو در همان تمرینات و بازی های دوستانه ای که در تهران انجام داد مشخص کرد که او با یک مهاجم نوک بازی می کند و به همین دلیل یکی از این مهاجم ها باید روی نیمکت بنشیند. از این رو باید دید انتخاب نهایی او برای حضور ثابت در ترکیب کدامیک از این دو مهاجم باتجربه خواهد بود.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار