کدخبر : 17591 تاریخ انتشار :
A

عکس | نوستالژی ۱۰ سال قبل، اولین گل رامین رضاییان به استقلال!

عکس | نوستالژی ۱۰ سال قبل، اولین گل رامین رضاییان به استقلال!

رامین رضاییان ده سال پیش برای نخستین بار در ترکیب تیم فوتبال راه‌آهن مقابل استقلال گلزنی کرد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، ده سال پیش و از هفته اول لیگ چهاردهم بود که استقلال و راه آهن در ورزشگاه تختی افتتاحیه مسابقات را برگزار کردند. در سومین دقیقه این دیدار بود که روی فرار عالی خالقی‌فر و پاس به بیرون او، رامین رضائیان آن روزها جوان با یک بغل پای محکم دروازه استقلال و فروزان را باز کرد.

هرچند آن دیدار در نهایت با کامبک شاگردان قلعه‌نویی همراه شد و این تیم با گل‌های کرار جاسم و محمد قاضی موفق به کسب اولین سه امتیاز فصل در ورزشگاه تختی شد.

49

رامین آن روزها ۲۵ ساله بود و چهارمین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد. رضائیان تا پیش از آن تنها با پیراهن صبای قم در لیگ به میدان رفته بود.

ضمن آنکه آن اولین گل از چهارگلی است که رامین با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل استقلال به ثمر رسانده است. رضائیان بعد از آن فصل با راه اهن، به پرسپولیس پیوست و فصل فوق‌العاده‌ای را با این تیم پشت سر گذاشت.

در ترکیب راه‌آهن ستاره‌هایی مثل وحید طالب‌لو، بهادر عبدی، شیث رضایی، رامین رضاییان، رضا خالقی‌فر، محمد غلامی و امین منوچهری حضور دارند

حالا و ده سال بعد از آن گل، مدافع راست باتجربه فوتبال با تصمیمی جنجالی به استقلال پیوسته و تبدیل به آخرین یاغی فوتبال ایران شده است.

f5gotxsd

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار