کدخبر : 17580 تاریخ انتشار :
A

اوضاع استقلال به دلخواه جواد نکونام است

اوضاع استقلال به دلخواه جواد نکونام است

سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال گفت: تمام خریدهای استقلال، باب میل سرمربی این تیم بوده است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، سعید مراغه چیان درباره شرایط استقلال در نقل و انتقالات تابستانی گفت: اوضاع به دلخواه سرمربی بوده و هرکسی که آقای نکونام خواسته را برایش گرفته اند. تیم خیلی بهتر از فصل قبل شده است، امیدوارم سال خوبی باشد و امسال تیم تهاجمی بازی کند و در نهایت قهرمان شود.

او در مورد اینکه از نظر خودش خریدها مفید بوده اند یا نه هم گفت: ببنید خیلی از بازیکنان در تیم های دیگر شاخص بودند ولی در استقلال و پرسپولیس فضا فرق دارد و نتوانستند خودشان را با شرایط تیم هماهنگ کنند. نمی دانم این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس جواب می دهند ولی مهم است از نظر تاکتیکی هماهنگ شوند. باید بگویم تمام بازیکنانی که جذب شدند در تیم هایشان بازیکنان شاخصی بودند.

مراغه چیان در مورد خرید ۲ بازیکن بوسنیایی بدون هماهنگی با نکونام هم گفت: من هم شنیده ام یکی مانده و و یکی را رد کرده اند. حیف شد یامگا خیلی خوب بود و خروج نام او از لیست اتفاق دردناکی است. البته دلیل نمی شود بازیکن بوسنیایی که جذب شده بازیکن بدی باشد و البته این هم دلیل نمی شود بازیکن خارجی کارنامه دار حتما در ایران درخشش داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: مهدی طارمی خیلی در خارج از ایران مثمر ثمرتر از تیم ملی است چون در کشورهای اروپایی فضا بیشتر است. امیدوارم بازیکنان خارجی بتوانند هرچه زودتر هماهنگ شوند. بلانکو فصل قبل خوب بود و ماشاریپوف هم مفید بوده است و امیدوارم خریدهای جدید استقلال هم همین شرایط را داشته باشند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار