کدخبر : 17474 تاریخ انتشار :
A

بیوگرافی و کارنامه الکسیس گوندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس

بیوگرافی و کارنامه الکسیس گوندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس

الکسیس گوئندوز درواز‌ه‌بان فرانسوی – الجزایری یک قدم تا پرسپولیسی شدن فاصله دارد.

به گزارش ورزش 360، الکسیس گوئندوز دروازه‌بان جدید الجزایری – فرانسوی پرسپولیس متولد سن اتین فرانسه، سابقه بازی در تیم جوانان سن اتین و تیم B سن اتین را دارد.

.یک مقام باشگاه عصردیروز در گفت و گویی خبر از توافق با یک گلر گوئندوز و توافقات اولیه با گزینه جدید برای دفاع چپ را داد. وی تایید کرد که گزینه دروازه بانی گوئندوز الجزایری است.

گوئندوز با ۱۹۱ سانتی‌متر قامت و تجربه یک بازی ملی و چهار بازی برای منتخب لیگ الجزایر در سال ۲۰۲۲، متولد فرانسه و شهر سنت آتین است. او دوران فوتبال حرفه‌ای خود را در این شهر استارت زده و در ادامه راهی الجزایر شده است.

IMG-20230901-WA0015-1-1068x712.jpg-bolhi-768x512

گوئندوز در سنت اتین ب (۲۵بازی سال ۲۰۱۸)، باشگاه پو الجزایر(۵۳بازی ۲۰۲۰)؛ الاتحاد الجزایر (۲۳بازی_۲۰۲۰تا ۲۰۲۲) و شباب بلویزداد الجزایر(۴۷بازی_۲۰۲۳)بازی کرده است.

به گفته مسئولان باشگاه گاریدو وقتی فیلم این گلر را دیده گفته این گلر را می شناسم. هلتون لیته گلر برزیلی گزینه دوم گاریدو بوده‌ است.

گوئندوز بعد از پیوستن به تیم آلجر و درخشش در این تیم، با تیم بلویزداد الجزایر قرارداد بست و با درخشش در این تیم به تیم ملی منتخب الجزایر ملقب به Algeria A پیوست.

گوئندوز در آخرین دوره از رقابتهای قهرمانی ملت‌های آفریقا (متفاوت با جام ملتها) دروازه‌بان اصلی این تیم بود که به غیر از دیدار نیمه نهایی، در سایر بازی ها فیکس بازی کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

تیم منتخب لیگ الجزایر یا Algeria A، بدون گل خورده به عنوان نایب قهرمانی رسید که در ۴ بازی گندوز دروازه‌بان اصلی این تیم بود.

84697457_3090506354295195_84887335660945408_o

 

منبع قرمز آنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار