کدخبر : 17469 تاریخ انتشار :
A

آخرین وضعیت بازیکنان جدید و خروجی‌های پرسپولیس

آخرین وضعیت بازیکنان جدید و خروجی‌های پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در اتفاقی عجیب تاکنون فقط یکی از ۷ سهمیه لیگ برتری خود را استفاده کرده اند!

به گزارش ورزش 360، نقل و انتقالات تابستانی آن طور که انتظار می رفت برای پرسپولیس خوب پیش نرفته و تا بدین لحظه تعداد خروجی ها و نفرات سرشناس بیشتر از ورودی ها بوده. به طوری که تاکنون ۵ مهره اصلی جدا شده اند که شاخص ترین آن ها، مهدی ترابی است. این وینگر ملی پوش در چند فصل اخیر جزو سه بازیکن برتر سرخ ها بود و نقش مهمی در قهرمانی های این تیم داشت.

جدایی ستاره ها

دانیال اسماعیلی فر هم که یکی از بهترین مدافعان راست فصل قبل لیگ برتر بود به همراه علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی راهی تراکتور شدند. علی نعمتی، مدافع چند پسته و نیشابوری تیم هم به فولاد پیوست و شاگرد گل محمدی شد. آخرین خروجی سرشناس سرخ ها نیز عبدالکریم حسن قطری بود. این مدافع که در پنجره زمستانی اخیر سرخپوش شده بود به کشورش بازگشت تا برای الوکره قطر بازی کند. از طرفی وحدت هنانوف، مدافع ملی پوش تاجیکستانی تیم راهی سپاهان شد.

سربازها همچنان در انزلی

از بین نفراتی که قرضی رفته بودند ابوالفضل سلیمانی با دریافت رضایت نامه دائم به اراک برگشت تا همچنان برای آلومینیوم توپ بزند. مهدی عبدی و احمد گوهری هم در آستانه خروج هستند. میلاد سرلک و محمد عمری کماکان سربازی هستند و به فوتبال خود در ملوان ادامه خواهند داد. صحبت های هم مبنی بر جدایی میلاد سورگی مطرح است.

وردی های قطعی

با توجه به آنچه گفته شد تاکنون ۱۲ بازیکن جدا شده یا در آستانه خروج هستند و در مقابل ۵ بازیکن عضو پرسپولیس شدند که دو تن از آن ها قبلا سابقه بازی در این تیم را داشته اند و ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال هستند. علی علیپور از پرتغال بازگشته و فرشاد احمدزاده هم از سپاهان راهی تهران شد تا دوباره پیراهن سرخ را بپوشد. ایوب العملود مراکشی که تجربه کار با گاریدو را دارد دوباره شاگرد این مربی اسپانیایی شده و قرار است فصل بعد جای دانیال اسماعیلی فر را پر کند. همانطور که گفته شد دو بازیکن زیر ۲۳ سال هم به نام های یعقوب براجعه و عرفان ملاپور جذب شدند که هر دو در خط دفاع بازی می کنند.

خریدهای احتمالی

کار پرسپولیس در پنجره تابستانی هنوز تمام نشده و این باشگاه در پست دروازه، دفاع و خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد که به همین منظور مذاکراتی با محمود المواس سوری برای تقویت خط حمله و الکسیس گندوز الجزایری و هلتون لیته برزیلی برای پست دروازه بانی داشته است و باید دید در نهایت کدامیک جذب می شوند؟

چرا خارجی؟

پرسپولیس در اتفاقی عجیب و کم سابقه، تاکنون فقط یکی از ۷ سهمیه لیگ برتری خود را استفاده کرده که آن هم به خرید فرشاد احمدزاده مربوط بوده است. این در حالی است که در فصول قبل عمده خریدهای باشگاه به بازیکنان لیگ برتری اختصاص می داشت و حتی بعضا تمامی سهمیه های لیگ برتری پرسپولیس خرج می شد. تعلل مدیران پرسپولیس و ولخرجی رقبا در بازار تابستانی امسال باعث شد تا اغلب ستاره های لیگ برتری جذب تیم های دیگر شوند و سر پرسپولیس به نوعی بی کلاه بماند. تا جایی که اکنون مهره شاخصی در لیگ باقی نمانده که همین مسئله یکی از دلایلی است که باشگاه را به سراغ گزینه های خارجی کشانده است.

 

منبع قرمز آنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار