کدخبر : 17423 تاریخ انتشار :
A

سقف بودجه در فوتبال رعایت نشد چه برسد یه بسکتبال

سقف بودجه در فوتبال رعایت نشد چه برسد یه بسکتبال

حامد حدادی امروز چهارشنبه در مجمع سازمان لیگ بسکتبال اظهار داشت: در فصل گذشته صحبتی از سقف قرارداد و بودجه مطرح بود اما در فوتبال دیدیم که این موضوع قابل انجام نیست و نباید روی این روش تاکید داشت.

به گزارش ورزش 360، حامد حدادی‌ ملی پوش اسبق بسکتبال کشورمان با تاکید براینکه سقف بودجه مشکلی از ورزش حل نخواهد کرد گفت: در فوتبال دیدیم که این کار شدنی نیست و نباید با این روش حرکت کرد.

 وی ادامه داد: بازیکن به دنبال پول بادآورده نیست اما حق دارد مطالبات خود را به موقع و در زمان مشخص دریافت کند. من در زمانی که در آمریکا و چین بازی می‌کردم سرمایه حقوق خود را می‌گرفتم و مشکلی نبود اما اینجا هنوز برخی از بازیکنان از ۳ سال مطالبه دارند که این درست نیست.

اسطوره بسکتبال کشورمان یادآور شد: ورزشکار زندگی دارد و قرار نیست بدون پرداختی فقط تمرین کنند. بازیکن و باشگاه باید به یک توافق برسند، در مهرام بازی کردم و این تیم را خیلی دوست دارم اما ۳ روز مانده به پنجره به سه بازیکن اصلی خود شامل مشایخی، پذیرفته و جمشیدی چک داد تا عدم پرداختی ۴ ماهه خود را جبران کند، مابقی بازیکنان باید چه کار کنند؟

حدادی گفت: متاسفانه مدیریت این تیم ضعیف عمل کرده و این در چند باشگاه دیگر هم وجود دارد و باید حق و حقوق ورزشکار را لحاظ کرد. وقتی پرداختی‌ها به موقع و منظم باشد هیچ بازیکنی تیم خود را رها نکرده و با تمام وجود در خدمت مجموعه خود است.

وی عنوان کرد: حضور بازیکن خارجی در ایران باعث رشد بسکتبالیست‌های ایرانی خواهد شد چراکه در تمرینات کمک بسیاری کرده و ارتقای رشد بازیکنان ما را هم خواهد داشت.

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار