کدخبر : 1741 تاریخ انتشار :
A

ترکیب سپاهان و آلومینوم مشخص شد

ترکیب سپاهان و آلومینوم مشخص شد

مجتبی حسینی و مورایس فهرست 11 بازیکن تیمشانرا مشخص کردند.

به گزارش ورزش 360، مورایس در این مسابقه که از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان آغاز می‌شود، با غیبت میلاد زکی پور و محمد قربانی دو مهره اصلی خود مواجه بود و ترکیب زیر را در غیاب این دو بازیکن برگزیده است: 

پیام نیازمند - آریا یوسفی، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است در خط دفاعی شاهد بازگشت دانشگر پس از دو جلسه تنبیه درون خانوادگی هستیم و در پست دفاع چپ نیز آریا یوسفی به جای میلاد زکی پور بازی می‌‌کند.

در خط میانی کریمی، دابو و فرشاد سه بازیکن منتخب مورایس هستند.

اما یک اتفاق جالب توجه دیگر در بخش هجومی رخ داده و کاوه پس از درخشش مقابل فولاد و هوادار و گلزنی در این دو مسابقه به ترکیب اصلی اضافه شده و جایگزین رضا شکاری شده است تا در کنار رضا اسدی و شهریار مغانلو سه بازیکن خط هجومی تیم در پست وینگر چپ باشد.

براین اساس نفرات زیر از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان مورایس در یک دیدار سخت و طاقت‌فرسا صف‌آرایی خواهند کرد: 

احمد گوهری – امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی.

مجتبی حسینی با یک تغییر نسبت به مصاف برابر گل‌گهر تیمش را راهی میدان کرده و بر این اساس رضا جبیره از ترکیب بیرون رفته و جانشین او عارف حاجی عیدی جوان شده است.

مرتضی تبریزی، امین جهان‌کهن، امین کاظمیان و اسماعیل شریفات نیز به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل سپاهان حضور ندارند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار