کدخبر : 17304 تاریخ انتشار :
A

دردسر 1 میلیون دلاری فولاد خوزستان

دردسر 1 میلیون دلاری فولاد خوزستان

فولاد در فسخ قرارداد با بازیکنان خارجی مشکل جدی پیدا کرده است.

به گزارش ورزش 360، باشگاه فولاد خوزستان برای اینکه بتواند بازیکن خارجی جدیدی به‌خدمت بگیرد به‌دنبال این است با برخی نفرات خارجی تحت‌قراردادش برای فسخ قرارداد به توافق برسد.

با آمدن اوتکر یوسوپوف ازبک به فولاد، یحیی گل‌محمدی نظری روی کریستوفر کنت ندارد و خواهان جدایی او شده است. در همین راستا باشگاه فولاد از کنت خواسته قراردادش را فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

اما این دروازه‌بان خواهان کل پول قرارداد این فصلش شده که 480 هزار دلار است و حاضر نیست تخفیف دهد. جفرسون باهیا، مدافع فولادی‌ها نیز قرارداد 300 هزار دلاری با این باشگاه دارد و از او خواسته‌شده به‌صورت قرضی راهی استقلال خوزستان شود اما او مخالفت کرده و خواستار خسارت است.

گادوین منشا و موسوی کولیبالی هم هریک قراردادی بالای 300 هزار دلار با فولاد دارند که آنها هم حاضر به فسخ نشده‌اند و دنبال این هستند که همه پول قراردادشان را از باشگاه فولاد دریافت کنند. این نفرات فعلا در تمرینات فولاد حضور دارند و یحیی گل‌محمدی شاید فقط لوسیانو پریرا را که به‌زودی 42 ساله خواهد شد در تیمش حفظ کند.

photo_2024-07-30_03-59-17

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار