کدخبر : 17232 تاریخ انتشار :
A

زمان اعلام رای پرونده پرسپولیس - علیرضا بیرانوند

زمان اعلام رای پرونده پرسپولیس - علیرضا بیرانوند

با پایان جلسه رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس، وکلای حقوقی پرسپولیس مدعی شدند که این رای احتمالا سه هفته دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، جلسه کمیته تعیین وضعیت با حضور نمایندگان پرسپولیس، تراکتور و علیرضا بیرانوند در حالی به پایان رسید که طرفین آخرین لایحه خود را ارائه کردند تا حالا با پایان مهلت ارائه لایحه، همه در انتظار حکم نهایی باشند.

نکته مهم اینکه بسیاری تصور می‌کردند که حکم پرونده امروز اعلام خواهد شد اما تیم حقوقی پرسپولیس اعلام کرد که احتمالا فدراسیون فوتبال سه چهار هفته بعد رای این پرونده را اعلام خواهد کرد.

به این ترتیب و در صورتی که پیشبینی وکیل پرسپولیس به حقیقت بپیوندد، بعد از شروع لیگ برتر هم این پرونده جنجالی جریان خواهد داشت و نکته جالب اینکه سرخپوشان تهرانی و تبریزی هفته دوم لیگ برتر، روز اول شهریور باهم دیدار خواهند کرد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال محکومیت بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت و دریافت غرامت 20 میلیاردی، بستن پنجره تراکتور و محرومیت دروازه‌بان سابق خود هستند. از آن سو تراکتور تلاش می‌کند تا خود و خرید جدیدش را تبرئه کند.

جلسه نهایی کمیته تعیین وضعیت برای پرونده بیرانوند در حالی برگزار شد که این دروازه بان به همراه تیم تراکتور راهی ترکیه شده تا تمرینات پیش فصل را برگزار کند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار