کدخبر : 17221 تاریخ انتشار :
A

پول شرط لازم موفقیت نیست

پول شرط لازم موفقیت نیست

سعید مظفری‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور در آخرین اظهارات خود مدعی شده است پول برای موفقیت یک باشگاه شرط لازم است اما کافی نیست.

به گزارش ورزش 360، سعید مظفری‌زاده به این نکته اشاره نکرد که با این شرط لازم می‌توان بازیکنان مورد‌نیاز را جذب کرد و به شرایط کافی رسید. اتفاقی که برای بسیاری دیگر از باشگاه‌ها ممکن نیست و از این جهت خیلی از آنها یا وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌اند و یا اصلا به سمت جذب بازیکنان گران‌قیمت نمی‌روند. در نتیجه همین شرط لازم می‌تواند کافی باشد و از یک تیم معمولی یک تیم قدرتمند بسازد؛ درست مثل تراکتور!

تراکتوری‌ها در تابستان جاری ۵ انتقال قطعی انجام دادند که دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی که فصل گذشته جزء بهترین‌های لیگ بودند انتقالاتی ارزشمند به حساب می‌آیند. پوریا پورعلی از ملوان از‌جمله بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته بود و پستونسکی که با نظر مستقیم اسکوچیچ به جمع تراکتوری‌ها ملحق شده به عنوان هافبک دفاعی می‌تواند خلأ چند سال اخیر این تیم را پر کرده و همچون آلوز به ستاره‌ای دوست‌داشتنی در تبریز تبدیل شود. کاملا مشخص است که جذب این بازیکنان بدون هزینه ممکن نیست. از این رو هرچند مدیران این باشگاه ادعا می‌کنند با مبالغ هنگفت و سی‌چهل میلیاردی بازیکنی جذب نکرده‌اند اما شایعات پیرامون این انتقال‌ها بسیار زیاد است؛ شایعاتی از قبیل پرداخت پول در خارج از کشور به بازیکنان تا پرداخت غیر‌نقدی در نقاط مختلف ایران، از‌جمله مواردی است که رعایت سقف از سوی باشگاه تراکتور را با حواشی بسیاری همراه کرده است. تراکتور در حالی با این ۵ بازیکن به توافق نهایی رسیده که ۱۳ خروجی داشته و در بین این بازیکنان مهره‌هایی همچون صفا هادی، عارف رستمی، گوستاوو و سیامک نعمتی نیز دیده می‌شود. خانه‌تکانی اساسی تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات این نوید را می‌دهد که تیمی کهکشانی و فوق‌العاده‌ای از تراکتور با هدایت اسکوچیچ منتظر شروع مسابقات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار