کدخبر : 17156 تاریخ انتشار :
A

فرشید سمیعی به عیادت علی چینی رفت!

فرشید سمیعی به عیادت علی چینی رفت!

در لیستی که از سفر استقلال به ترکیه منتشر شد، نام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه هم دیده می‌شود اما ظاهرا او دقیقه ۹۰ از انجام این سفر منصرف شده است.

به گزارش ورزش 360 در مورد دلیل غیبت سمیعی روایت‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها به مخالفت نکونام به حضور اعزای غیرفنی برمی‌گردد و ظاهرا او اعلام کرده حضور افراد غیر ممکن است باعث به هم خوردن تمرکز بازیکنان تیمش شود.

همچنین گفته می‌شود پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی استقلال هم قصد داشت برای ساخت چالش‌های جذاب از تمرینات این تیم به ترکیه سفر کند اما نکونام اعلام کرده چون تیمش در تمرینات پرفشار بدنسازی است، اجازه ساخت کلیپ و فیلمبرداری از تمرینات را نمی‌دهد و به همین دلیل هم او ترجیح داد در ایران بماند.

شنیده می‌شود یکی از افراد نزدیک به نکونام هم به دلیل اینکه سمت رسمی‌در باشگاه نداشته، از حضور در اردوی ترکیه منع شده است و هم اکنون همراه تیم حضور ندارد. 

وی ظهر امروز با همراهی پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی این باشگاه به عیادت علی چینی پیشکسوت و عضو سابق کادرفنی استقلال رفت.

علی چینی که اخیرا جهت پیوند کلیه در بیمارستان بستری بود، در این دیدار در خصوص شرایطش صحبت کرد و از توجه مدیران استقلال در خصوص وضعیتش تشکر و قدردانی کرد.

فرشید سمیعی هم در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این پیشکسوت استقلال، اعلام کرد باشگاه استقلال آماده انجام هرگونه خدمات جهت بهبود وضعیت علی چینی است.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار