کدخبر : 17033 تاریخ انتشار :
A

عکس | «اکرم بیرانوند» بی‌خیال راه رفتن روی اعصاب تراکتوری‌ها شد

عکس | «اکرم بیرانوند» بی‌خیال راه رفتن روی اعصاب تراکتوری‌ها شد

همسر علیرضا بیرانوند استوری جنجالی‌اش را پاک کرد.

ورزش ۳۶۰ - یکی از مهم‌ترین اتفاقات تابستان ۱۴۰۳ فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تراکتور بود.

به گزارش ورزش ۳۶۰، در همه‌ی روزهایی که این انتقال جنجالی در جریان بود پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که بتوانند دروازه‌بان شماره یک‌شان را پس بگیرند. به ویژه اینکه آنها تا کنون هیچ جانشین قابلی برای او پیدا نکرده‌اند.

در این میان برخی نزدیکان علیرضا بیرانوند هم با دامن زدن به شایعاتی سعی می‌کنند تا همچنان او را در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار دهند. پرسپولیسی‌ها معتقدند که بیرانوند با شکایت آنها محروم می‌شود و تراکتوری‌ها امیدوارند بهترین خرید فصل را از ابتدای فصل درون دروازه ببینند. در این میان واکنش‌های همسر علیرضا بیرانوند هم به حواشی این انتقال دامن زده است.

همسر علیرضا بیرانوند روز گذشته استوری عجیبی منتشر کرد. برداشت بسیاری از استوری اکرم بیرانوند این بود که او به زودی به پرسپولیس باز می‌گردد. اما واکنش شدید تماشاگران تراکتور موجب شد تا همسر بیرانوند خیلی زود استوری را پاک کرده و در اتوری دیگری برای تراکتور آرزوی موفقیت کند. 

۰۱

۰۲

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار