کدخبر : 17006 تاریخ انتشار :
A
بازگشت به پرسپولیس؟ فقط به تراکتور فکر می‌کنم

علیرضا بیرانوند: به درویش گفتم می‌خواهند اخراجت کنند

علیرضا بیرانوند: به درویش گفتم می‌خواهند اخراجت کنند

علیرضا بیرانوند در خصوص شرایط به وجود آمده برای جداییش بالاخره صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، در آن زمان یک سؤال از درویش پرسیدم، گفتم به گوش من رسیده که می‌خواهند شما را بردارند. قبل از آن هم البته به وکیلم گفتم که به گوش درویش رسیده می‌خواهند او را کنار بگذارند و ما بیاییم ریسک کنیم و به او بگوییم که به قرارداد من الحاقیه اضافه کنند، اگر او دلسوز باشگاه باشد مخالفت می‌کند. ما با هم رفتیم دفتر درویش و گفتیم که قرارداد من پایین است و به گوش‌مان رسیده که می‌خواهند شما را بردارند، اگر می‌شود بند فسخی به قرارداد من اضافه شود که اگر کسی جای شما آمد قراردادم را یک مقدار بالا ببرم.

درویش همان زمان به معاون حقوقی باشگاه زنگ زد و گفت بیرانوند هرچه می‌خواهد انجام دهید. شما اگر مدیرعامل هستی که بیرانوند قرارداد داشت و نباید چنین الحاقیه‌ای را به قرارداد اضافه می‌کردی، پس به گوشت رسیده بود که می‌خواهند اخراجت کنند و دلت به حال پرسپولیس نسوخته بود، من هم که می‌خواهم بروم بگذارید همان «رضا پرس» بمانم و نفر بعدی تیم را بد ببندد و من خدای هواداران پرسپولیس شوم. بعد از آنکه بانک شهر گفت درویش باید بماند، نشستند دودوتا چهارتا کردند و گفتند چه اشتباهی کردیم و بعد از آن مصاحبه با رسانه و اینکه بگویند چندین نفر به خاطر بیرانوند فوت کردند، دنبال مظلومی نمایی بودند. همه هم می‌دانند که او نخواست بیرانوند در پرسپولیس بماند. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم. همه من را می‌شناسند و من یک لر هستم.

بازگشت به پرسپولیس؟من الان می‌توانم بگویم که الان فقط به تراکتور فکر می‌کنم و مهم موفقیت این تیم است. تنها چیزی که فکر می‌کنم قهرمانی تراکتور در لیگ است که خیلی‌ها دوست دارند این اتفاق برای اولین‌بار برای تراکتور بیفتد. جان‌مان را هم برای این تیم می‌دهیم چون همیشه نشان داده‌ام که نان حلال برای خانواده‌ام می‌برم و مطمئن هستم که این اتفاق خوب برای من و همه بازیکنان تراکتور می‌افتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار