کدخبر : 16882 تاریخ انتشار :
A

واکنش مدیرعامل سپاهان به شایعه رد کردن سقف قرارداد

واکنش مدیرعامل سپاهان به شایعه رد کردن سقف قرارداد

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تمام تلاشش را به کار گرفته که اتفاقات ناخوشایند سال گذشته برای آنها تکرار نشود.

به گزارش ورزش ۳۶۰، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان که این روزها به ترکیه سفر کرده و در کنار مورایس و شاگردانش قرار دارد، در حاشیه اردوی طلایی‌پوشان گفت‌وگویی با رسانه باشگاه داشته و در این مصاحبه حرف‌هایش را با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا و دیدار سپاهان برابر الشباب و سپس در صورت پیروزی مصاف با الغرافه آغاز کرده است: ما دو دیدار سخت در پیش داریم که امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

او درباره تمرینات تیم هم گفته است: خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی در جریان است و بازیکنان تیم دارند به سطح آمادگی لازم می‌رسند.

آذربایجانی سپس درباره خریدهای سپاهان تا اینجا نیز صحبت کرده است: سهمیه ۷ بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شده و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او ضمن رضایت از ۷ خرید داخلی باشگاه می‌گوید: خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتیجه خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم الان و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی هم داشته باشیم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

مدیرعامل سپاهان سپس درباره نگرانی هواداران از شرایط تیم و نقل و انتقالاتی تیم بیان کرد: نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاهیم اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چرا که برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارند و باید در لحظه‌ها عمل کنیم؛ همان‌گونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاقات خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم هرچند که کار سختی در پیش داریم.

مدیرعامل سپاهان درباره حواشی پیرامون تیم و اتهاماتی که به مدیران باشگاه درباره عبور از سقف قرارداد زده می‌شود هم اینطور موضع گرفته است: ما برای تک‌ تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاقات ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد.

آذربایجانی در ارتباط با بازی پلی‌آف سپاهان با شباب الاهلی که روز ۱۶ مردادماه برگزار میشود هم گفته است: تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا ما بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کارها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم.

او ادامه می‌دهد: دو مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا پیش رو داریم و امیدواریم که بتوانیم این دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

مدیرعامل سپاهان در پایان با خطاب قرار دادن هواداران می‌گوید: هواداران سرمایه‌های اصلی تیم هستند؛ لطف می‌کنند و به من پیام می‌دهند و تک تک این پیام‌ها را من خودم شخصا می‌خوانم و مواردی که برای تیم مفید به نظر برسند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ارتباط با هواداران راه خوبی است و این‌طور نیست که ما نسبت به نگرانی‌های هواداران بی‌تفاوت باشیم.

او درباره فصل نقل و انتقالات و حساسیت‌های آن نیز صحبت کرده است: شرایط نقل و انتقالات شرایط خاصی است و نمی‌توان همه عملکردهای باشگاه را اطلاع‌رسانی کرد و از این لحاظ از هوادران پوزش می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم هست را در زمین بازی محقق کنیم اما هواداران و همه کسانی‌ که نگران تیم هستند بدانند که ما شبانه‌روزی برای این تیم تلاش می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار