کدخبر : 1686 تاریخ انتشار :
A

استقلال و گل‌گهر با این افراد به مصاف هم می‌روند

استقلال و گل‌گهر با این افراد به مصاف هم می‌روند

احتمال دارد که جواد نکونام از آرمان رمضانی به جای گوستاوو بلانکو در خط حمله تیمش استفاده کند.

به گزارش ورزش 360، پس از پیروزی پر گل و روحیه بخش چهار گله برابر نساجی، حالا استقلال در یک بازی دشوار و در سیرجان، به مصاف گل گهر می رود. شاگردان نکونام که سپاهان را بسیار به خود نزدیک می بینند، برای حفظ فاصله و صدرنشینی، کار سختی در راه کسب پیروزی دارند.

انتظار می رود که جواد نکونام برای بازی امروز مقابل گل گهر، حداقل یک تغییر را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند هر چند که رمضانی نیز شانس خوبی برای حضور در زمین مسابقه را دارد.

* سیدحسین که در این فصل یکی از مهره های کلیدی نکونام بوده و تاکنون نیز در هشت مسابقه موفق به ثبت کلین شیت شده است، امروز مأموریت دشواری در سیرجان دارد و آبی ها امیدوارند که او دروازه اش را برابر گل گهر بسته نگه دارد.

* استقلال همچنان قادر به استفاده از سلیمی و مرادمند نیست و ناچارا باید از صالح حردانی در پست فول بک راست استفاده کند. روزبه چشمی همچون مسابقات گذشته در مرکز خط دفاعی خواهد ایستاد و آرمین سهرابیان نیز دیگر مدافع آبی ها خواهد بود.

* امید حامدی فر که در بازی قبل به دلیل محرومیت غایب بود، امروز به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. جلوتر از او، شاهد حضور مهدی مهدی پور و آرش رضاوند در جمع یازده بازیکن آغاز کننده استقلال خواهیم بود.

* ابوالفضل جلالی کاملا خود را به مهره ای ثابت در ترکیب تیم تبدیل کرده و در بازی قبل نیز درخشان ظاهر شد. او در سمت چپ تیم حضور دارد و به مانند سایر مسابقات، شاهد حضور کوین یامگا در سمت راست خواهیم بود.

* شوک نکونام به مهرداد محمدی جواب داد و او پس از نیمکت نشینی در نیمه اول بازی با نساجی، موفق شد در نیمه دوم هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. برای انتخاب زوج او در خط حمله، بین بلانکو و رمضانی شک و تردید وجود دارد. آرمان در دیدار قبل گل زد و پاس گل داد و باید دید نکونام برای انتخاب مهاجم نوک تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – ابوالفضل جلالی – کوین یامگا – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف خانگی مقابل استقلال سودای کسب سه امتیاز را دارد.

گل‌گهر   در شرایطی گام به دیدار برابر استقلال می‌گذارد که با 18 امتیاز رتبه هفتم جدول رده بندی را در اختیار دارد و پیروزی در مصاف با شاگردان نکونام با توجه به اینکه آنها یک بازی هم کمتر برگزار کرده‌اند، می‌تواند در ارتقا جایگاه آنها در جدول رده‌بندی بسیار اثرگذار باشد.

مارینوس اوزونیدیس در این مسابقه با تمام قوا تیمش را راهی میدان خواهد کرد و تصور می‌شود نفرات زیر در ترکیب اصلی سرمه‌ای پوشان سیرجانی وارد زمین شوند.

در خط دروازه انتخاب اول سرمربی یونانی گل‌گهر محمدرضا اخباری است که عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته. در قلب خط دفاعی علیرضا آرتا، مسیح زاهدی و سامان فلاح در شرایط خوبی به سر می‌برند ولی احتمال حضور زاهدی و فلاح در کنار یکدیگر به نظر بیشتر باشد. ضمن اینکه پست دفاع راست و چپ به ترتیب به برزای و رزاق‌پور سپرده خواهد شد.

در خط میانی 5 نفره سپاهان شانس حضور علیزاده و زنده‌روح به عنوان دو هافبک دفاعی تیم بسیار زیاد است و یک خط جلوتر از آنها نیز تورس، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. در این بخش از زمین نوید عاشوی غایب بزرگ سیرجانی‌ها به شمار می‌رود.

درنهایت در بخش هجومی به نظر می‌رسد بار دیگر به سحرخیزان جوان اعتماد شود؛ هر چند شانس میشل تی ورده هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت اصلا کم نیست.

ترکیب احتمالی گل گهر مقابل استقلال: 

محمدرضا اخباری – ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‎روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار