کدخبر : 16835 تاریخ انتشار :
A

عکس | سلفی متفاوت مهدی مهدوی‌کیا در جشن تولد

عکس | سلفی متفاوت مهدی مهدوی‌کیا در جشن تولد

مهدی مهدوی‌کیا شب گذشته تولد ۴۷ سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش ورزش 360، مهدوی‌کیا از آن دسته بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود که به واسطه نمایش‌های درخشانی که طی دوران حرفه‌ای در پرسپولیس، تیم‌ ملی و هامبورگ داشت هیچ‌گاه از ذهن و قلب عاشقان فوتبال پاک نمی‌شود و به همین واسطه بود که طی یکی دو روز اخیر بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال کشور تولد این اسطوره را به شیوه و ادبیات خاص خود تبریک گفتند. 

photo_2024-07-25_00-11-06

مهدوی‌کیا این روزها علاوه بر ادامه مدیریت آکادمی کیا که حالا سابقه آن سال به سال بیشتر می‌شود در باشگاه هامبورگ به کار مربیگری ادامه می‌دهد و پای ثابت محافل مهم فوتبال دنیا هم هست. 

آخرین حضور مهدوی‌کیا در فوتبال ایران قبول هدایت تیم امید بود که با این تیم توانست به مرحله نهایی المپیک راه پیدا کند اما در ادامه مدیران فدراسیون دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او نشان ندادند تا این روزها که فوتبال المپیک آغاز شده و شب گذشته شاهد پیروزی پرگل و خیره کننده ژاپن بر پاراگوئه بودیم، آخرین خاطره ما از بازیکنان مستعد فوتبال ایران حذف در ازبکستان با سرمربیگری رضا عنایتی باشد.  

به هر حال مهدی‌کیا شب گذشته شمع تولد ۴۷ سالگی خود را یکسال دیگر دور از ایران فوت کرد؛ فوتبالیستی که هرگز از دایره تاریخ فوتبال ایران پاک شدنی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار