کدخبر : 16775 تاریخ انتشار :
A

عکس | پولوشرت ۲۲ میلیونی رضا درویش در مراسم تشییع سعید راد

عکس | پولوشرت ۲۲ میلیونی رضا درویش در مراسم تشییع سعید راد

رضا درویش از مهمان‌های حاضر در مراسم خاکسپاری سعید راد بود.

ورزش ۳۶۰ - سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در روزهای گذشته دیده از جهان فرو بست.

به گزارش ورزش ۳۶۰، سعید راد را بسیاری با با فیلم‌های معروف بعد از انقلابش می‌شناختند و برخی دیگر با علاقه‌ی تمام نشدنی‌اش به پرسپولیس. این شد که مراسم ختم او مملو از بازیگرهای سینما و فوتبالیست‌ها بود.

یکی از چهره‌های حاضر در این مراسم رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بود که این روزها عملکردش در بازار نقل و انتقالات مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از نکات حاشیه‌ای حضور رضا درویش در این مراسم پیراهنی است که او به تن کرده است. رضا درویش برای این مراسم یک پولوشرت سیاه به تن دارد که روی جای دوخت دکمه‌های آن برندی آشنا به چشم می‌خورد: «Alexander McQueen».

63113937

 

5094319

الکساندر مک‌کوئین یک برند شناخته شده در دنیای مد است که به قیمت بالا و لوکس بودنش معروف است. این برند حاصل طراحی‌های یک استایلست مشهور به همین نام است که در دنیای مد به «پسر بد» مشهور است. محصولات او در شهرهای میلان، لندن، لاس‌وگاس و پاریس در نمایندگی‌های رسمی به فروش می‌رسد و هر علاقه‌مند به مد و فشنی دوست دارد یکی از کارهای او را داشته باشد.

قیمت این پولوشرت که حالا بر تن رضا درویش هم با همان نشان معروف قرمز و سیاه دیده شده بیم ۳۲۰ تا ۳۵۰ یورو است که چیزی بیش از ۲۲ میلیون تومان می‌شود.
Screen Shot 2024-07-24 at 15.20.25

Screen Shot 2024-07-24 at 15.18.58

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار