کدخبر : 16616 تاریخ انتشار :
A

تاکتیک و سیستم گاریدو در پرسپولیس چگونه است؟

تاکتیک و سیستم گاریدو در پرسپولیس چگونه است؟

خوان کارلوس گاریدو در اولین بازی دوستانه پرسپولیس با سیستم متفاوتی تیمش را ارنج کرد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در سال‌های اخیر و از زمان برانکو معمولا با سیستم ۴-۴-۲ بازی می کرد و این موضوع در زمان یحیی گل محمدی هم ادامه داشت.  با آمدن اوسمار هم پرسپولیس تغییر آرایش کلی نداد و فقط در بعضی بازی‌ها با توجه به نفرات موجود، پرسپولیس با دو مهاجم نوک و یا یک مهاجم نوک به همراه یک فوروارد کاذب به میدان می رفت.

حالا و با آمدن گاریدو به پرسپولیس احتمالا در طول فصل پیش رو شاهد تغییر فرم بازی سرخ پوشان خواهیم بود. پرسپولیس که هنوز  تکمیل نشده و در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارد، چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده و مشغول آماده سازی پیش فصل است.

گاریدو و تیمش در اولین بازی دوستانه قبل از شروع فصل جدید به مصاف منتخب آکادمی خود رفته و موفق شدند با ۳ گل حریف را شکست دهند. اطلاعات زیادی از این بازی و به خصوص از نحوه بازی پرسپولیس رسانه ای نشده ولی پیگیری ما نشان می دهد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در اولین بازی دوستانه خود روش متفاوتی را در نظر گرفته و احتمالا پرسپولیس در فصل جدید هم با همین روش به میدان خواهد رفت.

تیم گاریدو در بازی مقابل منتخب آکادمی خود با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان رفته و سرمربی جدید قرمزها این سیستم را برای تیمش انتخاب کرده است. برخلاف شایعاتی که وجود داشت، گاریدو تا این لحظه تصمیمی برای استفاده از سیستم ۳ دفاعه نگرفته و در خط دفاعی از فرم ۴ دفاعه خطی استفاده خواهد کرد.

در مقابل ۴ مدافع، دوهافبک تدافعی که یکی از آن‌ها قابلیت بازیسازی از عقب زمین را دارد، مورد استفاده قرار گرفته و جلوی آن‌ها ۳ مهره تهاجمی و به همراه یک مهاجم نوک کلاسیک بازی کردند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار