کدخبر : 16611 تاریخ انتشار :
A

تبریز و یک بمب دیگر؛ کابوس پرسپولیس در راه تراکتور

تبریز و یک بمب دیگر؛ کابوس پرسپولیس در راه تراکتور

غیبت عمر خربین، ملی‌پوش سوری تیم الوحده امارات در نزدیک‌ترین فاصله به تبریز و تراکتور قرار دارد!

به گزارش ورزش 360، اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال الوحده در شرایطی در صربستان و زیر نظر رونی دیلا، سرمربی نروژی، در حال برگزاری است که عمر خریبین، ملی‌پوش سوری این تیم در این اردو شرکت نکرده است.

این موضوع اعتراض شدید هواداران الوحده امارات را به دنبال داشته و موج شدیدی از انتقادات از سوی آنها در شبکه‌های اجتماعی به سمت عمر خریبین سرازیر شده است.

در این بین تعداد زیادی از هواداران الوحده خواستار جذب مهاجم جایگزینی برای عمر خریبین شدند که بتواند این تیم را در فصل جدید به اهداف خود برساند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در ساعات گذشته شایعاتی در فضای مجازی در خصوص مذاکره خریبین با تراکتور مطرح شده است.

تراکتور یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل‌وانتقالات تابستانی بوده و تاکنون با چند ستاره مطرح به توافق رسیده است. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، مهند علی و ایگور پوستونسکی ۵ خرید تراکتور تا امروز هستند و این باشگاه مشغول مذاکره با گزینه‌های جدید است.

شنیده شده تراکتوری‌ها اکنون در حال مذاکره با عمر خریبین، مهاجم فعلی الوحده امارات و سابق الهلال عربستان، هستند و با او به توافقات خوبی رسیده‌اند.

 

 

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار