کدخبر : 16551 تاریخ انتشار :
A

دیدار هفته اول سپاهان شاید با تاخیر

دیدار هفته اول سپاهان شاید با تاخیر

برنامه 3 هفته لیگ بلافاصله بعد از قرعه‌کشی اعلام می‌شود

به گزارش ورزش 360، مراسم قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر ساعت 18 فردا سه‌شنبه در هتل المپیک تهران با حضور مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های حاضر و اهالی رسانه برگزار خواهد شد. بر همین اساس و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قرار است بلافاصله بعد از مشخص شدن قرعه تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و هفته‌های برگزاری مسابقات، برنامه سه هفته ابتدایی این رقابت‌ها توسط سازمان لیگ اعلام شود. با برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است بعد از پایان هفته سوم رقابت‌ها، اردوی تیم ملی برای حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در فیفادی پیش‌رو تشکیل شده و سپس بعد از آن نیز تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا، وارد رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان 2 آسیا خواهند شد. 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون چندی پیش در حاشیه جلسه چهارم ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌ها برای لیگ بیست و چهارم در رابطه با زمان بازی‌‌ها به مسئولان سازمان لیگ گوشزد کرده بود تا اولویت برگزاری بازی‌های لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه باشد. کشوری‌‌فرد هم در پاسخ به درخواست وی اعلام کرد که سازمان لیگ تلاش می‌‌کند تا به این شکل برنامه‌ریزی داشته باشد.  این در حالی است که این درخواست تاج مبنی‌بر اینکه عمده رقابت‌های لیگ برتر در فصل پیش رو در روزهای پایانی هفته برگزار شود در سه هفته ابتدایی محقق شده و این دیدارها تا پیش از برگزاری اردوی تیم ملی و تعطیلی موقت این رقابت‌ها، طی روزهای پایانی هفته آخر مرداد و دو هفته ابتدایی شهریورماه برگزار خواهد شد. 

دیدار هفته اول سپاهان به تاخیر می‌افتد؟

همچنین از سازمان لیگ خبر می‌رسد قرار است در صورت صعود سپاهان به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ الیت، دیدار این تیم در هفته اول با تاخیر برگزار شود. سپاهان در دور نخست پلی‌آف این مسابقات روز 16 مرداد به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود. نماینده ایران در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی دوم و نهایی پلی‌‌آف روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف الغرافه خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ قهرمانان نخبگان آسیا راه پیدا خواهد کرد. بر همین اساس و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» در صورت صعود سپاهانی‌ها به دور دوم پلی‌آف لیگ الیت، با توجه به فاصله زمانی کم بین دیدار این تیم در این رقابت آسیایی با دیدار‌های هفته اول فصل جدید لیگ برتر، مسابقه هفته اول تیم اصفهانی بین روزهای 27 یا 28 مرداد برگزار خواهد شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار