کدخبر : 16369 تاریخ انتشار :
A

ملوان مدیرعامل ندارد؟!

ملوان مدیرعامل ندارد؟!

اخیرا رامبد رشیدی‌راد به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان انتخاب شد. این انتخاب اما به معنی مدیرعاملی او نیست.

به گزارش ورزش 360، اخیرا رامبد رشیدی‌راد به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان انتخاب شد. این انتخاب اما به معنی مدیرعاملی او نیست، بلکه در شرایط فعلی او را به‌عنوان سرپرست انتخاب کرده‌اند تا کار باشگاه روی زمین نماند اما به او حق امضا نداده‌اند.

این‌طور که از باشگاه ملوان شنیدیم رشیدی‌راد به‌زودی جای خود را به یک مدیرعامل قطعی می‌دهد و به سمت سابق خود که همان قائم‌مقام مدیرعامل باشگاه ملوان است باز می‌گردد. او که به واسطه آشنایی با محمد احمدزاده در مقطعی به باشگاه ملوان ملحق شد در این باشگاه ماندگار شده و فعلا موقتا سرپرست مدیرعاملی است. این‌طور که شنیدیم دنیا‌مالی برای مدیرعاملی باشگاه ملوان مایل به بازگرداندن پژمان نوری است.

بعد از حضور علی لطیفی در چوکا و جدایی پژمان نوری از این تیم، مسئولان باشگاه ملوان به دنبال بازگرداندن او هستند. مدیرعاملی نوری در ملوان برای انزلی‌چی‌ها دو امتیاز دارد؛ اول اینکه او مرد محبوب سکوهاست و حضورش تا حدود زیادی به حفظ آرامش تیم کمک می‌کند. از سوی دیگر با توجه به اینکه دنیا‌مالی هنوز هیچ مدیرعامل متمولی را برای تیمش که توان پرداخت هزینه‌ها را داشته باشد پیدا نکرده، مدیرعاملی پژمان نوری در باشگاه ملوان می‌تواند به معنی بازگشت پوررشید باشد. نصرت ایران‌دوست، معاون ورزشی باشگاه ملوان نیز به‌شدت با این موضوع موافق است و تمایل دارد نوری را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کنند‌. از این رو تلاش‌های زیادی برای این انتقال انجام داده است. دنیا مالی هم بدش نمی‌آید نوری را به همراه پوررشید بازگرداند تا بتواند از بنیه مالی آنها استفاده کند. 

به نظر می‌رسد باشگاه ملوان برای تامین هزینه‌های خود نه‌تنها آرش فهمیده را در هیات‌مدیره نگه داشته تا از طریق او به برخی اهداف مالی خود برسد، بلکه با روی کار آوردن مجدد پوررشید مایل است تا از منابع مالی او نیز در جهت تامین مخارج باشگاه ملوان استفاده کند. بازگشت پوررشید برایشان به مراتب سود بیشتری نسبت به دوره آرش فهمیده دارد. گویا پوررشید به واسطه پدر متمولش گردش حساب و اوضاع مالی خوبی دارد که قابل مقایسه با فهمیده نیست؛ از این رو اعضای هیات‌مدیره با بازگشت پوررشید موافق بوده و در جهت بازگشت او تلاش می‌کنند. مخصوصا حالا که دقیقی ادعا کرده اگر مدیران باشگاه ملوان بتوانند شرایط خوبی فراهم کنند او نیز می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و به نوعی توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته و برای هفته‌های ابتدایی حداقل شرایط را برای خود بیمه کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار