کدخبر : 1635 تاریخ انتشار :
A

فریبا: استقلال عالی بوده است

فریبا: استقلال عالی بوده است

پیشکسوت استقلال معتقد است صدرنشینی آبی‌پوشان تهرانی در لیگ یعنی تلاش‌های مجموعه‌ تیم به ثمر نشسته است.

به گزارش ورزش 360، بهتاش فریبا در خصوص عملکرد استقلال در سیزده دیدار انجام شده از لیگ برتر اظهار داشت: با وجود کاستی ها و اختلافاتی که اوایل فصل وجود داشت، استقلال عملکرد خوبی داشته و اینکه تیم در صدر جدول قرار دارد نشان می دهد تلاش های مجموعه‌ تیم به ثمر نشسته است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با خروج احتمالی مطهری از لیست استقلال در نیم فصل بیان کرد: مطهری از بازیکنان متعصب استقلال است و برای تیم کم زحمت نکشیده اما هر بازیکنی که از میادین دور بماند قطعا افت می کند. در مورد اینکه او در لیست مازاد نیم فصل قرار می گیرد یا خیر، اطلاعاتی ندارم.

وی در خصوص تقویت استقلال در نیم فصل عنوان کرد: استقلال نیاز به بازیکن دارد و باید تقویت شود ولی نمی دانم قانون سقف قرارداد در نیم فصل شرایطش به چه شکل خواهد شد! آیا این قانون تغییری خواهد کرد یا خیر؟ وقتی سقف پر است چطور می توان بازیکن گرفت؟ اگر بازیکنی را هم بخواهند از لیست خارج کنند باید پولش را بدهند چون بازیکن که از پولش نمی گذر. تصور من این است که شاید در نیم فصل، سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال ترفندی برای تیم ها بگذارد که بتوانند نفراتی را اضافه کنند چون به نظرم راه دیگری وجود ندارد! 

فریبا در پاسخ به این سوال که "آیا استقلال می تواند صدرنشینی اش را تا پایان فصل حفظ کند" گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل جذاب است. استقلالی ها تا الان با شرایطی که وجود داشته خوب پیش رفته اند و در صدر جدول قرار دارند البته باید این را هم بدانیم که سپاهان با یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول قرار دارد. فکر میکنم بازی استقلال و سپاهان می تواند تعیین کننده باشد. از الان نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد ولی استقلال، سپاهان، پرسپولیس ، تراکتور و ذوب آهن مدعیان قهرمانی هستند.

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار