کدخبر : 1632 تاریخ انتشار :
A

معرفی حریف این هفته پرسپولیس؛ بی‌رحم‌ترین میهمان لیگ!​

معرفی حریف این هفته پرسپولیس؛ بی‌رحم‌ترین میهمان لیگ!​

پرسپولیس با تیمی بازی دارد که در این فصل، تراکتور را در تبریز شکست داده و با استقلال هم مساوی کرده است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس این هفته از تیمی میزبانی می‌کند که با ۴ برد و ۱۱ امتیاز از ۷ بازی، دومین میهمان برتر فصل است. شاگردان سعید دقیقی تخصص بالایی در ضدحملات دارند؛ دقیقا جایی که نقطه ضعف پرسپولیس به شمار می‌رود. در این فصل، عمده گل‌های شمس‌آذر روی ضدحملات سریع به‌ثمر رسیده و این تیم در مالکیت توپ، تعداد و دقت پاس جزو قعرنشینان لیگ است. در حالی که جدول امتیازی، نشان می‌دهد که این تیم تازه لیگ برتری شده، فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته است.

مسیر معکوس پرسپولیس

شمس‌آذر فصل را به دلایل انضباطی، با منفی ۳ امتیاز آغاز کرد. این تیم در ۳ تا از ۵ بازی نخست هم شکست خورده بود، تا گزینه اصلی سقوط لقب بگیرد. شاگردان سعید دقیقی اما برخلاف پرسپولیس، در هفته‌های اخیر اوج گرفته‌اند. شمس‌آذر در ۸ هفته اخیر باختی نداشته تا خودش را به رتبه تک‌رقمی در جدول برساند.

هیجان‌انگیزترین مسابقات فصل

مسابقات شمس‌آذر پرموقعیت‌ترین بازی‌های این فصل بوده. این تیم در خلق موقعیت چهارمین تیم برتر و در دادن موقعیت به حریفان ضعیف‌ترین تیم فصل است. شاگردان سعید دقیقی در هر بازی به طور متوسط به اندازه رد و بدل شدن 1.5 گل، موقعیت ساختند و به حریف موقعیت دادند. شمس‌آذر با ۱۸ گل زده، چهارمین خط حمله برتر لیگ را دارد که به جز ۵ گل، مابقی را در نیمه دوم مسابقات زده است. در این فصل تیمی نتوانسته در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقات به شمس‌آذر گل بزند. این تیم با زدن 7 گل، بهترین عملکرد را در شروع نیمه دوم مسابقات دارد.

بهترین بازیکنان این تیم را بشناسید

علیرضا جعفرپور، دروازه‌بان این تیم با ۴ کلین‌شیت و مهار یک پنالتی، در نمرات متریکا بهترین دروازه‌بان کل فصل است. رحمان جعفری با ۴ گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی، موثرترین بازیکن این تیم است. علی‌اصغر اعرابی ۲ گل و ۳ پاس گل، پوریا سرآبادانی با ۵ گل و عیسی مرادی با ۲ گل و ۲ پاس‌گل هم دیگر بازیکنان خطرناک این تیم هستند.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار