کدخبر : 16304 تاریخ انتشار :
A

نظر اوسمار درباره جدا شدن سه پرسپولیسی

نظر اوسمار درباره جدا شدن سه پرسپولیسی

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی فصل قبل پرسپولیس در خصوص جدایی سه بازیکن این تیم و حضور آنها در تراکتور صحبت‌هایی مطرح کرد.

به گزارش ورزش 360، اوسمار ویرا برزیلی در بخشی از مصاحبه بلند خود در خصوص جدایی دانیال اسماعیلی‌فرد، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند صحبت‌هایی مطرح کرد.

پس از رفتن شما بازیکنان تأثیرگذاری مانند بیرانوند، ترابی، اسماعیلی‌فر، نعمتی هم از پرسپولیس جدا شدند و بحث رفتن عبدالکریم حسن نیز مطرح است. با این شرایط وضع تیم در فصل آینده با آقای گاریدو را چگونه می‌بینید؟

پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و در آسیا خطرناک و برای همه شناخته‌شده است. بازیکنانی که رفتند بزرگ و جزو خاطرات باشگاه بودند و روزهای خوبی را رقم زدند اما بازیکنانی که ماندند هم بزرگ‌اند و می‌توانند خیلی کمک کنند، تیم را رهبری و به بازیکنان جدید هم کمک کنند. امیدوارم بتوانند با همدیگر به سرمربی کمک کنند تا روش بازی مورد علاقه هواداران و بازیکنان را در پیش بگیرد و با شرایط ایران زودتر آشنا شود.

آیا بازیکنی از پرسپولیس با شما در ارتباط بود تا از شما بخواهد به تیم بازگردید؟

بچه‌های پرسپولیس فقط بازیکنان من نبودند و اکنون دوستان من شده‌اند و تقریبا با همه‌شان در ارتباطم. توضیحاتی که به شما دادم به آنها هم گفتم. دلایلم را گفتم اما حسی که بین ما به وجود آمده است، حس دوستی و اعتماد است که فکر می‌کنم تا آخر عمر وجود داشته باشد.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار