کدخبر : 16291 تاریخ انتشار :
A

افشاگری اوسمار از دلیل ترسناکش برای ترک پرسپولیس

افشاگری اوسمار از دلیل ترسناکش برای ترک پرسپولیس

هنوز هم که هنوزه رفتن ناگهانی اوسمار از پرسپولیس موضوعی پربحث است.

ورزش ۳۶۰ - اوسمار در یک نیم فصل به پرسپولیس آمد و یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های این تیم ررا رقم زد. مثل جرقه‌ای که خیلی زود ستاره شد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، نکته‌ی عجیب اما ترک سریع پرسپولیس توسط اوسمار بود.مربی قهرمان لیگ که باشگاه پرسپولیس به شدت مایل به ادامه همکاری با او بود خیلی سریع و ناگهانی تهران را ترک کرد و پیشنهادهای تمدید را هم نپذیرفت.

حالا که از آن روزها فاصله گرفته‌ایم جزئیاتی از این تصمیم اوسمار در رسانه‌ها بازگو می‌شود که می‌تواند پازل‌ها را برای اخذ این تصمیم توسط او بچیند.

اوسمار به تازگی در گفت‌وگویی اعلام کرده که عده‌ای از هواداران پرسپولیس او و خانواده‌اش در برزیل را تهدید به مرگ کرده‌اند. 

اوسمار می‌گوید که زمانی که کارش در پرسپولیس را به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی شروع کرده بود عده‌ای از تماشاگران و طرفداران افراطی از طریق اینستاگرام خانواده‌اش در برزیل را به مرگ تهدید کردند و این اتفاقی بود که هیچ وقت نباید رخ می‌داد. اگرچه اوسمار نمی‌گوید این دلیل اصلی رفتنش از ایران است اما می‌توان فهمید که چنین رفتارهایی چه تاثیری در تصمیم‌گیری او دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار