کدخبر : 16277 تاریخ انتشار :
A

عکس | بازیکن استقلال توبه کرد و پرسپولیسی شد؟

عکس | بازیکن استقلال توبه کرد و پرسپولیسی شد؟

به نظر می‌رسد بازار نقل و انتقالات این فصل قرار است پر از خبرهای هیجان‌انگیز باشد.

ورزش ۳۶۰ - بعد از انتقال رامین رضاییان به استقلال، صالح حردانی به سپاهان و هایجک مهدی لیموچی از دست پرسپولیس حالا گویا قرار است یک اتفاق نقل و انتقالاتی مهم دیگر هم رخ بدهد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، به نظر می‌رسد یک مدافع استقلال قرار است یاغی جدید فوتبال ایران باشد و از استقلال به پرسپولیس برود. آن هم مدافعی که سابقه گلزنی به سرخ‌ها را در یکی از حساس‌ترین رویارویی‌های این دو تیم دارد. 

بعد از جذب سامان فلاح توسط استقلال و حضور رامین رضاییان، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی به نظر می‌رسد محمدحسین مرادمند تصمیم گرفته استقلالی‌ها را تنها بگذارد.

آنچنان که رسانه ها نوشته‌اند محمدحسین مرادمند، مدافع فصل گذشته استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و حتی شایعاتی در خصوص مذاکره او با پرسپولیس هم منتشر شده است.

محمدامین کریم‌پور، بلاگر هوادار پرسپولیس امروز تصویری به همراه مرادمند منتشر کرد و او برای حضور در پرسپولیس تبریک گفت! او در استوری خود به مرادمند کنایه زدخ و نوشته «برای توبه کردن دیر نیست!»

۰۱

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار