کدخبر : 16256 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس - بیرانوند؛ خطر بزرگ بیخ گوش بازنده!

پرسپولیس - بیرانوند؛ خطر بزرگ بیخ گوش بازنده!

با رونمایی تراکتور از علیرضا بیرانوند، عملا کار باشگاه پرسپولیس و بیرو به کمیته تعیین وضعیت کشیده شده و مقامات حقوقی فوتبال ایران تکلیف این پرونده پر پیچ و خم را مشخص خواهند کرد.

به گزارش ورزش 360، باشگاه تراکتور علیرغم دراختیار داشتن برترین گلر ایران به لحاظ تعداد کلین‌شیت، با جذب علیرضا بیرانوند ریسک و خطر بزرگی را به جان خرید. با این حساب کوچکترین اشتباه محاسباتی از سوی محمدرضا زنوزی، بسته شدن دو پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و جریمه‌ای سنگین برای باشگاه تبریزی به همراه دارد. جدای از آن خرید بزرگ یا به اصطلاح بمب نقل‌و‌انتقالاتی این تیم هم در کمترین حالت ممکن به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم خواهد بود. 

اگر هم بنا را بر این بگذاریم که باشگاه تراکتور تمام جوانب کار را به درستی سنجیده و سپس اقدام به رونمایی از بیرو کرده،  آن وقت عاقبت چندان خوشایندی در انتظار مدیریت پرسپولیس و شخص رضا درویش نیست. از سویی آقای مدیرعامل هم این را به خوبی می‌داند که با وجود فشار‌های فعلی هواداران، شکست در پرونده بیرانوند حکم خروج او از باشگاه پرسپولیس خواهد بود. با این اوصاف شکست حقوقی هر یک از طرفین، قطعا اتفاقی جنجالی را در فوتبال رقم زده تبعات سنگینی برای بازنده این میدان تصور می‌شود.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار