کدخبر : 15987 تاریخ انتشار :
A

تلویزیون بازی‌های مهدی طارمی را پخش نمی‌کند؟

تلویزیون بازی‌های مهدی طارمی را پخش نمی‌کند؟

مهدی طارمی با حضور در شهر میلان و امضای قرارداد و شرکت در تست پزشکی رسما به این تیم بزرگ ایتالیایی پیوست.

به گزارش ورزش ۳۶۰، حضور مهدی طارمی در باشگاه اینترمیلان می‌تواند یکی از بزرگترین اتفاقات فوتبالی ایران باشد. با این حال این حضور به دور از حاشیه هم نیست. حضور این بازیکن در تیم مشهور شهر میلان توجه ایرانی‌ها را به این باشگاه معطوف کرده و حالا هر جزئیاتی در این باشگاه مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

یکی از اولین شایعاتی که پس از این حصور مورد توجه بسیاری قرار گرفته است اسپانسر باشگاه اینترمیلان است. برخی کاربران ایران و طرفداران مهدی طارمی نگران هستند که این اسپانسر مانعی برسر پخش زنده‌ی بازی‌های اینترمیلان در فصل پیش‌رو باشد.

وب‌سایت گل چندی پیش در گزارشی از جزئیات لو رفته‌ی کیت جدید باشگاه اینترمیلان به اسپانسر این تیم یعنی Betsson اشاره کرده است. اگرچه روی پیراهن اینترمیلان آدرس وب‌سایت Betsson.sport درج شده که شما به وب‌سایتی معمولی و فیک راهنمایی می‌کند اما همه می‌دانند که Betsson یک وب‌سایت بزرگ شرط‌بندی است و اینترمیلان برای فرار از قوانین سختگیرانه مربوط به مبارزه با شرط‌بندی ادرس وب‌سایت فیک را روی پیراهنش درج کرده است. به هر روی اسپانسر اینترمیلان در فصل 2024-2025 یک وب سایت معتبر شرط‌بندی است و این ممکن است با سیاست‌های صداوسیما مغایرت داشته باشد.

02

چندی پیش صداوسیما بعد از چند دقیقه پخش لوگوی یک شرکت شرط‌بندی که اسپانسر بازی ایران و افغانستان بود مجبور به سانسور این وب‌سایت شد. حالا چندان بعید نیست که چنین سیاستی موجب شود تا آنها محدودیت‌هایی برای بازی‌های اینترمیلان هم اعمال کنند.

البته در حال حاضر وب سایت‌های شرط‌بندی اسپانسر تیم‌های زیادی هستند و بازی برخی از این تیم‌ها هم بدون مشکل از صداوسیما پخش می‌شود اما موضوع مهم اینجاست که وقتی پای مهدی طارمی در میان است توجه عمومی بیشتری به بازی‌ها او جلب می‌شود و این توجه و اقبال عمومی اغلب موجب می‌شود تا صداوسیما سیاست‌های محدود کننده‌ای در پیش بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار