کدخبر : 15982 تاریخ انتشار :
A

علیرضا بیرانوند در برزخ کامل

علیرضا بیرانوند در برزخ کامل

قراردادی که علیرضا بیرانوند با باشگاه تراکتور ثبت کرده مانع از حضور او در پرسپولیس شده است.

به گزارش ورزش 360، یک انتخاب اشتباه باعث شده تا علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس در انتظار حکم کمیته وضعیت باشد. او درحالی که با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد کرده، آن قدر عجله داشت که در اقدامی عجیب و در شرایطی که هنوز مشخص نبود شرایط قراردادی اش با پرسپولیس چیست، با باشگاه تراکتور هم قرارداد امضا کرد. قراردادی که به دردسر اصلی این روزهای او تبدیل شده است.

داستان از این قرار است که بیرانوند زمانی با تراکتور قرارداد امضا کرد که با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده بود و به همین دلیل حالا برای بازگشت به جمع سرخ پوشان تهرانی باید رضایت زنوزی را جلب کند. اما واقعیت امر این است که اگر کمیته وضعیت تعیین کند فسخ بیرانوند غیرقانونی بوده، آن زمان بیرانوند با توجه به این که با باشگاه تراکتور نیز قرارداد امضا کرده با محرومیت مواجه خواهد شد. موضوعی که این روزها دغدغه اصلی بیرانوند است. به همین دلیل بیرانوند از زنوزی خواسته تا در این جریان به او کمک کند اما مالک باشگاه تراکتور هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

به هر روی اگر بیرانوند عجولانه اقدام نکرده و با باشگاه تراکتور قرارداد امضا نمی‌کرد شاید همین امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و اولین جلسه تمرینی اش را پشت سر می‌گذاشت اما این اتفاق قطعا رخ نخواهد داد و باید همچنان منتظر بود و دید حکم کمیته وضعیت چیست و چه بر سر دروزاه بان اول فوتبال ایران خواهد آمد.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار