کدخبر : 15940 تاریخ انتشار :
A

تلاش دیوانه‌وار پرسپولیس برای هایجک مهدی لیموچی

تلاش دیوانه‌وار پرسپولیس برای هایجک مهدی لیموچی

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده یک میلیارد بیشتر از سپاهان برای جذب لیموچی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ورزش 360، از مدتی قبل مشخص بود که مهدی ترابی از پرسپولیس جدا می‌شود و به همین دلیل این باشگاه در تلاش بود تا جانشین مناسبی برای او پیدا کند.

در چنین اوضاعی مهدی لیموچی یکی از اهداف این باشگاه بود که درخواست مالی بالای باشگاه آلومینیوم کار را برای خرید او دشوار کرد. از سوی دیگر سپاهان هم با پیشنهاد مالی خوب برای جذب این بازیکن جوان و ملی‌پوش دست به‌کار شد. در چنین شرایطی گفته می‌شود پیشنهاد تیم اصفهانی بالاتر از رقمی است که در مذاکرات پرسپولیس و آلومینیوم مطرح شده است.

در این شرایط پرسپولیس در آخرین تلاش خود به باشگاه اراکی اعلام کرده حاضر است یک میلیارد تومان بالاتر از هر مبلغی که سپاهان پیشنهاد داده برای رضایتنامه لیموچی پرداخت کند. باید دید این استراتژی قرمزها جواب می‌دهد یا آلومینیوم تصمیم دیگری می‌گیرد. 

پول نقد در مذاکرات نقل و انتقالاتی حرف اول را می‌زند 

با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های مدعی تلاش خود را برای خرید بازیکنان جدید و ستاره‌های فصل قبل آغاز کرده‌اند و در این میان تا اینجای کار به نظر می‌رسد سپاهان و تراکتور موفق‌تر از رقبای خود عمل کرده و خریدهای خوبی داشته‌اند.

بازیکنانی که از چند تیم مختلف پیشنهاداتی داشتند؛‌ یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده ‌این بازیکنان دو باشگاه اصفهانی و تبریزی را انتخاب کنند به نوع پرداخت‌ها و مسائل مالی مربوط می‌شود. پرداخت بخش مهمی از قرارداد به صورت نقدی از جانب آنها بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به‌جای حضور در یکی از دو تیم مطرح پایتخت که پس از واگذاری اوضاع مالی و مالکیتی چندان مناسبی ندارند ترجیح دهند در جایی بازی کنند که پرداختی به موقعی داشته باشد و همچنین نزدیک به نیمی از مبلغ قرارداد خود را در همان ابتدا دریافت کنند. 

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار