کدخبر : 15894 تاریخ انتشار :
A

عکس | پیام خاص سردار آزمون به ملی‌پوشی که الگویش بود!

عکس | پیام خاص سردار آزمون به ملی‌پوشی که الگویش بود!

سردار آزمون با انتشار پیامی به خداحافظی فرهاد قائمی از تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

ورزش ۳۶۰ - در میانه اخبار خوب و بد از تیم ملی والیبال ایران خبر رسید که یکی دیگر از اعضای تیم طلایی ایران هم خداحافظی کرده است. فرهاد قائمی که سال‌ها در تیم ملی والیبال ایران درخشید و خاطرات فوق‌العاده‌ی ثبت کرد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، فرهاد قائمی اهل شهر گنبد کاووس است. همان شهری که حالا یک فوتبالیست معروف و ملی‌پوش هم در آن دیده می‌شود. اما فرهاد. قائمیان خیلی قبل از سردار آزمون معروف شد و نامی در رسانه‌ها پیدا کرد. حالا که او خداحافظی کرده سردار آزمون با انشتار پیامی به این خداحافظی واکنش شنان داده است.

پیام سردار آزمون برای خداحافظی فرهاد قائمی سراسر فروتنی است و در آن به نکات جالبی اشاره می‌شود. از جمله اینکه نشان می‌دهد چهره‌ای چون فرهاد قائمیان در شهری چون گنبد به یک الگو برای سردار آزمون و ورزشکاران هم‌رده‌اش تبدیل شده بود و شاید نگاه کردن به همین الگو هم موجب شد تا سردار آزمون انگیزه کافی برای تبدیل شدن به یک چهره ی ورزشی درجه یک در ایران را پیدا کند. 

سردار آزمون در اینستاگرام نوشته:

فرهاد جان داداش گلم، ممنون ازت بابت خاطره‌های خوبی که ساختی. افتخار شهرمون بودی و هستی و مطمئنم که اسمت همیشه کنار بزرگان والیبال ایران خواهد موند. تو کسی بودی که توی این شهر کوچیک برای ما در ورزش پشت کار داشتن و غیرت را یاد دادی. موفق باشی.

 

۲۲

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار