کدخبر : 15868 تاریخ انتشار :
A

توافق گل‌محمدی با علی نعمتی و تلاش برای جذب ۲ پرسپولیسی

توافق گل‌محمدی با علی نعمتی و تلاش برای جذب ۲ پرسپولیسی

فولاد خوزستان در فاصله ۲ روز تا برگزاری اولین تمرین فصل مشغول تکمیل لیست دستیاران یحیی و جذب بازیکنان مورد نظر وی است.

به گزارش ورزش 360، تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 20 روز شنبه 23  تیرماه زیر نظر یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر آغاز می‌شود.

هنوز لیست دستیاران یحیی گل‌محمدی تکمیل نشده؛ اما محمد عسگری عضو سابق کادر فنی پرسپولیس در خوزستان حضور دارد و در اولین تمرین وی را همراهی خواهد کرد.

همچنین از حمید مطهری به عنوان دیگر فردی یاد می‌شود که در لیست دستیاران سرمربی جدید فولاد قرار دارد. با توجه به اینکه مطهری تحت قرارداد تراکتور است، او درخواست جدایی‌اش را ارائه کرده و هر زمان که با موافقت باشگاه تبریزی روبه‌رو شود، رسماً به باشگاه فولاد می‌رود.

خبر دیگر از فولاد اینکه علی نعمتی مدافع پرسپولیس، پس از عدم توافق با سرخ پوشان، پای میز مذاکره با فولاد خوزستان نشسته و در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

این بازیکن که بازی در پست‌های دفاع میانی و دفاع چپ را برای پرسپولیس تجربه کرده و نمایش مطمئنی در ترکیب سرخ پوشان داشته، به دلیل فرصت بیشتر تصمیم به جدایی از جمع قرمزها گرفته است.

نعمتی در فصل اخیر 22 بازی برای پرسپولیس انجام داد و با توجه به اتمام قراردادش، مذاکره بی‌نتیجه‌ای برای ادامه همکاری با این باشگاه داشت و پس از تصمیم قطعی برای جدایی، راهی فولاد خوزستان شده است.

این مدافع 28 ساله که دو مقطع در پدیده مشهد و پرسپولیس تجربه کار با یحیی گل‌محمدی را داشته و با نظر او به جمع سرخ پوشان پایتخت اضافه شده بود، حالا به دلیل جدایی از این تیم تصمیم گرفته تا برای سومین بار با سرمربی سابقش کار کند و به فولاد خوزستان برود.

باشگاه فولاد خوزستان با علی نعمتی به توافق نهایی رسیده و قرارداد طرفین امضاء شده و فقط رونمایی از این بازیکن به‌عنوان اولین خرید این تیم باقی مانده است.

 

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار