کدخبر : 15856 تاریخ انتشار :
A

چرا مهدی قایدی به استقلال جواد نکونام پشت کرد؟

چرا مهدی قایدی به استقلال جواد نکونام پشت کرد؟

مهدی قایدی با قراردادی رسمی به باشگاه اتحاد الکلباء پیوست. این بدان معنی است که استقلالی‌ها یک گزینه‌ی جذاب نقل و انتقالاتی را از دست دادند.

ورزش 360 - هواداران استقلال از وضعیت این تیم در تابستان نقل و انتقالات راضی نیستند. به ویژه اینکه آنها بعد از مدت‌ها به سطح یک آسیا بازگشته‌اند و باید در لیگ نخبگان آسیا حاضر شوند. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، اگرچه نام‌های زیادی حول باشگاه استقلال می‌چرخد اما آنها می‌دانند احتمال جذب ستاره‌های قدیمی باشگاه برای‌شان بیشتر از جذب بازیکنان مطرح خارجی است. برای همین هم آنها امیدوار بودند که بتوانند مهدی قایدی را یکبار دیگر در استقلال ببینند. به ویژه اینکه فرهاد مجیدی هم از تیم اتحاد الکلباء رفته بود و شاید مهدی قایدی هم انگیزه کمتری برای ماندن در این تیم داشت. 

با این حال مهدی قایدی هفته گذشته قراردادی دو ساله با زردپوشان اماراتی امضا کرد تا ماجرای حضورش در استقلال منتفی شود. 

درباره چرایی این انفاق گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد. برخی شایعات از این حکایت دارد که به دلیل سبک بازی جواد نکونام عناصر هجومی علاقه‌ای ندارند در تیم او‌ بازی کنند چرا که سبک بسته و ضدفوتبالی نکونام مانع دیده شدن آنها در زمین می‌شود.

 از سوی دیگر وضعیت نابسامان مدیریتی استقلال و عملکرد ضعیف این تیم در بازار نقل و انتقالات هم موجب شده تا بسیاری این تیم را پیش پیش ناکام فصل پیش‌رو بدانند و برای همین ریسک حضور در این تیم و استرس و فشار فصل را به ویژه با توجه به خواسته‌های هواداران تحمل نکنند. 

دلیل رسمی که برای این مسئله اما اعلام شده قیمت بالای مهدی قایدی از سوی شباب الاهلی اعلام شده. این باشگاه اماراتی قیمت قایدی را ۱.۵ میلیون دلار اعلام کرده که باشگاه استقلال را از به خدمت گرفتن او منصرف کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار