کدخبر : 15775 تاریخ انتشار :
A

عکس | رونمایی از نامه رسمی استقلال برای جذب مهدی قایدی

عکس | رونمایی از نامه رسمی استقلال برای جذب مهدی قایدی

در فضای مجازی و برخی رسانه ها خبر آمده بود که باشگاه استقلال، به جد پیگیر پیوستن قایدی به استقلال است اما ظاهرا ماجرا اصلا برای استقلال جدی نبوده است.

به گزارش ورزش 360، فوتبالی به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می دهد مذاکرات استقلال با شباب الاهلی برای جذب مهدی قایدی اصلا وارد مراحل جدی نشده است و فقط در حد یک نامه بوده است.

چند روز پیش بود که «فوتبالی» خبر داد بازگشت مهدی قایدی به استقلال به دلایل مختلفی منتفی شده است و هواداران استقلال نباید منتظر او باشند. دلیل اصلی این اتفاق، هزینه بسیار سنگین این انتقال است. حتی اگر هزینه انتقال قایدی به استقلال را 100 میلیارد تومان (هم پول رضایتنامه و هم دستمزد قایدی) در نظر بگیریم همین مبلغ یک انتقال حدود یک چهارم بودجه فصل آینده استقلال را به خودش اختصاص خواهد داد!

مشکل بعدی هم یک مشکلی شخصی و قانونی بود که مدتی است گریبان او را گرفته است. مهدی به دلیل سربازی و البته یک مساله شخصی ممنوع‌الخروج است و اگر وارد ایران شود نمی‌تواند تا زمانی که مشکلش را حل نکرده است از ایران خارج شود. به همین دلیل هم فعلا تمایلی ندارد به ایران برگردد چون وضعیتش نامشخص است و ممکن است در بازی‌های خارج از خانه استقلال در لیگ نخبگان آسیا نتواند تیمش را همراهی نکند.

photo_2024-07-10_10-52-33

این‌ها مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده بازگشت قایدی به استقلال منتفی شود. اما اتفاق دیگری که در این بین افتاده است که استقلال مراحل مذاکرات را پیش نبرده است. 

باشگاه استقلال برای جذب قایدی به باشگاه شباب الاهلی نامه زد و خواستار مذاکره در این باره با باشگاه اماراتی شد. باشگاه الاهلی به این نامه پاسخ داد و از مدیران استقلال خواست که برای پیشبردِ بهترِ مذاکرات با مدیر برنامه‌های ایرانی مهدی قایدی هم مذاکرات را شروع کنند تا نظر او و مهدی را بدانند ومذاکرات شکل جدی تری به خود بگیرد اما نکته این است که باشگاه استقلال هرگز تماسی با مدیربرنامه‌های ایرانی قایدی نگرفت و به همین دلیل مذاکرات در همان مرحله اول متوقف شد!

در واقع باشگاه استقلال همان قدم‌های اول را هم برای مذاکره با شباب الاهلی و قایدی برنداشته است و به همین دلیل درباره مسائل بعدی مثل اختلاف بر سر مبلغ پیشنهادی دو طرف، جزییات انتقال و زمان اجرای تعهدات هم مذاکره‌ای صورت نگرفته است و مشخص نیست چرا با مدیربرنامه ایرانی قایدی هیچ تماسی نگرفته اند و هیچ صحبتی با او که ایرانی هم بوده نکرده اند!

احتمالا باشگاه استقلال خواسته فقط با یک نامه ساده، سندی در اختیار داشته باشد که اگر بعدها هواداران به باشگاه معترض شدند، آن را رسانه ای کنند و بگویند که برای به خدمت گرفتن قایدی تلاش کردیم. اما واقعا سوال اینجاست چرا هیچ تماسی با مدیربرنامه های ایرانی قایدی گرفته نشده است؟ این سوال را مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال، باید پاسخ دهند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار