کدخبر : 15756 تاریخ انتشار :
A

انگیزه دو گانه اسکوچیچ؛ بازگشت برای انتقام

انگیزه دو گانه اسکوچیچ؛ بازگشت برای انتقام

کمتر از دو سال بعد از اخراج ناجوانمردانه دراگان اسکوچیچ از تیم ملی، مرد کروات بار دیگر به ایران باز خواهد گشت. او این‌بار....

به گزارش ورزش 360، کمتر از دو سال بعد از اخراج ناجوانمردانه دراگان اسکوچیچ از تیم ملی، مرد کروات بار دیگر به ایران باز خواهد گشت. او این‌بار در شمایل سرمربی تراکتور تبریز به لیگ برتر می‌آید تا هم تی‌تی‌ها را به آرزوهای دور و درازشان برساند و هم یک بار دیگر توانایی‌هایش را به جماعت کودتا اثبات کند.

دراگان اگر خوش اقبال باشد با استفاده از دست گشاده و جاه طلبی‌ بی‌پایان زنوزی مطلق و حمایت هواداران پر تعداد تراکتور، هم جایگاه تیم تبریزی را ارتقا خواهد داد و هم بطور اساسی از منتقدان و ناباوران و توطئه‌گران انتقام خواهد کشید.

مرد کروات اما باید بیش از هر چیز سرنوشت اسلافش را در تبریز مرور کند. او هرگز زمان زیادی در اختیار ندارد. فرهنگ رواداری آذری‌ها و شعارهای «عیبی یوخ» هواداران مدت‌هاست به خاطره‌ها پیوسته است. کمتر کسی در یادگار تحمل باخت‌های پیاپی و حضور مجدد پشت سر سرخابی‌ها و زردهای اصفهانی را دارد. همه چیز در باشگاه تبریزی روی دور تند قرار گرفته و در آن دیار زنگ‌ها بسیار زودتر از سایر بلاد و باشگاه‌ها به صدا در می‌آیند.

اسکو باید در اسرع وقت بر احوالات باشگاه مسلط شده و زمام امور را در اختیار بگیرد. کوچک‌ترین سهل‌انگاری به بهای از دست رفتن فرضتی تمام می‌شود که نزدیک به 2 سال برای بدست آوردنش بی‌تابی کرده است.

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار