کدخبر : 15691 تاریخ انتشار :
A

عکس | استوری جنجالی رامین رضائیان و حمله به مدیران باشگاه

عکس | استوری جنجالی رامین رضائیان و حمله به مدیران باشگاه

رامین رضائیان با انتشار یک استوری تند و گلایه‌آمیز از مدیران باشگاه سپاهان انتقاد کرد و تاکید دارد که تعهدی به باشگاه اصفهانی ندارد.

به گزارش ورزش 360، این استوری با عصبانیت منحصربه فرد و عجیبی شروع شده که خیلی در فوتبال ایران سابقه ندارد. رامین در شروع حرف‌های خود تاکید کرده که با وجود ادعای باشگاه سپاهان که گفته می‌شود قرارداد دارد و آنها باید برای جدایی او رضایت بدهند، قراردادی با باشگاه اصفهانی ندارد.

رامین در ادامه به این موضوع اشاره کرده که وقتی با باشگاه سپاهان قرارداد ندارد، می‌تواند به هر باشگاهی که دلش خواست برود. این واکنش رامین رضائیان به این دلیل است که باشگاه سپاهان ادعا دارد که این بازیکن تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند از سپاهان جدا شود.

ستاره ملی‌پوش دو فصل گذشته اردوی طلایی‌پوشان که با ناراحتی خاصی این استوری را به رشته تحریر درآورده و در پس زمینه آن عکسی از قهرمانی با طلایی‌پوشان گذاشته در ادامه به گلایه و انتقاد تند از رفتار مدیران باشگاه اصفهانی پرداخته و آنها را متهم به قرار دادن خودش مقابل هواداران کرده است.

 در این استوری دلیل جدایی از سپاهان را مدیران این باشگاه معرفی کرده و آنها را به بی‌اعتنایی به خودش، هواداران و تیم متهم کرده است. رامین حتی پا را فراتر گذاشته و مدیران سپاهان را دروغگو خطاب کرده است.

این واکنش رامین رضائیان یکی از خاص‌ترین واکنش‌های یک بازیکن شاخص در فوتبال ایران پس از جدایی از آن تیم به شمار می‌رود که حالا باید دید چه واکنشی از سوی باشگاه سپاهان به همراه خواهد داشت.

fhrhlq0y

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار