کدخبر : 15671 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس بازیکن 50 میلیاردی می‌گیرد؟

پرسپولیس بازیکن 50 میلیاردی می‌گیرد؟

ایرالکو به این نتیجه رسیده که مثل استقلال خوزستان که برای رضایتنامه آقایی پور مبلغ بسیار بالایی گرفت می تواند از بابت فروش او پول بسیار خوبی به جیب بزند.

به گزارش ورزش 360، از صبح روز دوشنبه اخباری درباره قطعیت یافتن توافق انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس به گوش رسید و بعضا در رسانه ها منتشر شد اما آنطور که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفته  پرسپولیس باید این باشگاه را راضی کند و این پروسه ممکن است زمانبر شود.

رجاییان در جمع خبرنگاران گفت: ما منتظر نظر نهایی هیئت مدیره هستیم. با آقای حسینی صحبت‌های‌مان را کردیم و آقای حسینی مجوز اولیه‌اش را صادر کرده است. باتوجه به اینکه اولین باشگاهی که به ما نامه زده و از روال قانونی و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای پیگیر موضوع بوده، اولویت ما برای این انتقال پرسپولیس است. خود بازیکن هم دوست داشته با پرسپولیس طرف قرارداد باشد ولی هنوز قطعی نشده است.

او در مورد مبلغ رضایت‌نامه گفت: باشگاه پرسپولیس باید آلومینیوم را از باب این انتقال راضی کند. ما پیشنهاد خودمان در حد همان بازیکنی است که از استقلال خوزستان رفت سپاهان! (جواد آقایی‌پور). الان باشگاه‌داری خیلی سخت است و هنوز هیچی نهایی نشده است. من و آقای درویش در تماس هستیم و باید اوکی نهایی را از هیئت مدیره بگیرم. بازیکنان دیگری هم هستند که اسم نمی‌آورم چون می‌تواند به هیجانات کاذب نقل و انتقالات کمک کند.

این صحبت های رجائیان یعنی که برخلاف آنچه در اخبار آمده  نهایی شدن این انتقال هم گره خورده و پرسپولیس به این خرید نیز نزدیک نیست.جالب اینکه رجائیان دو روز قبل از این مصاحبه در مصاحبه دیگری گفته بود باشگاه خواهان لیموچی باید حداقل نصف مبلغ رضایتنامه آقایی پور را بدهند اما در تازه ترین صحبتش گفته در حدود همان مبلغ را باید پرداخت کنند.

پیش از این گفته می شد بند فسخ لیموچی با باشگاه آلومینیوم اراک 3.5 میلیارد تومان است و با این حساب مشکلی بابت جدایی او از باشگاهش وجود ندارد اما حالا شنیده می شود این بند فسخ در سازمان لیگ ثبت نشده بوده و اعتبار ندارد .با این حساب طبق صحبت های مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک حالا مبلغی که این باشگاه بابت صدور  رضایتنامه وینگر ملی پوش خود می خواهد بسیار بیشتر است.

لیموچی هم مثل آقایی پور 24 سال دارد و عضو تیم ملی هم هست و شاید باشگاه ایرالکو به این نتیجه رسیده که مثل استقلال خوزستان می تواند از بابت فروش او پول بسیار خوبی به جیب بزند.

جالب اینکه گفته می شود رقم رضایتنامه آقایی پور از استقلال خوزستان 30 میلیارد تومان است که تیمی از آن 15 میلیارد تومان می شود.ظاهرا باشگاه اراکی برای صدور رضایتنامه لیموچی ابتدا 15 میلیارد می خواسته که انگار مورد موافقت پرسپولیس قرار گرفته  اما بعدا این عدد به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است  و تازه هیات مدیره باشگاه اراکی باید در این باره نظر بدهد.

با این حساب نکته اینجاست که اگر باشگاه پرسپولیس حاضر شود حتی با رقم 15 میلیاردی رضایت باشگاه لیموچی را بگیرد، به عنوان یک بازیکن ملی پوش باید سقف قرارداد (20 میلیارد تومان) به علاوه آپشن هایی که این عدد را به 30 میلیارد تومان می رساند برای او در نظر بگیرد . حالا سوال اینجاست که آیا بازیکنی مثل لیموچی با تمام توانمندی ها و استعدادهایش 45 تا 50 میلیارد تومان می ارزد؟

منبع ایران ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار